IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
در روزهای عید با این اپلیکیشن ها زبان انگلیسی را تقویت کنید
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: ایرانمهر
9 اسفند 1397

در روزهای عید با این اپلیکیشن ها زبان انگلیسی را تقویت کنید

به گوشی موبایلتان اعتیاد دارید؟

این روزها خیلی از مردم اینطور هستند.

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، آمریکایی ها روزانه 46 بار گوشی موبایلشان را چک می کنند.

مطالعه دیگری نشان می دهد یک سوم شهروندان انگلستان، 5 دقیقه بعد از اینکه از خواب بیدار می شوند، گوشی به دست می گیرند.

بعضی مردم فکر می کنند این نوع وابستگی به تلفن های همراه وحشتناک است و احتمالا نشانه این است که دنیا به زودی به پایان می رسد.

اما ما همچنان امیدواریم و می توانیم جنبه های مثبت این مسئله را هم ببینیم.

اگر نمی توانیم گوشی هایمان را از خودمان دور کنیم، شاید بتوانیم از این اعتیاد برای بهبود و بالابردن کیفیت زندگی مان استفاده کنیم.

بعد از همه این صحبت ها، اگر این اعتیاد به یادگیری و پیشرفت دانش منجر شود، آنقدرها هم بد نیست!

اگر می خواهید مهارت های زبان انگلیسی را تقویت کنید، انتخاب های زیادی دارید و اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

در ادامه اپلیکیشن های فوق العاده ای را به شما معرفی می کنیم که در اوقات فراغت یا روزهای تعطیل عید 98 بیکار نباشید و زبانتان را تقویت کنید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

اپلیکیشن هایی فوق  العاده برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی

Innovative Language

اندروید / iOS

این اپلیکیشن درس هایی شامل ویدیوها و فایل های صوتی از مدرسان واقعی زبان انگلیسی دارد.

موضوعات این درس ها از گرامر تا فرهنگ است. برای مثال، ویدیوهایی درباره آداب و رسوم و سنت های آمریکایی مثل Groundhog Day به همراه توضیحاتی درباره جشن ها و بازیگران دارد. منابعی مثل این اپلیکیشن اطلاعات عمومی شما را درباره موضوعات مختلف بالا می برد و می توانید از آن ها هنگام صحبت کردن با بومیان انگلیسی زبان استفاده کنید و همیشه برای حرف زدن موضوع داشته باشید.

برای هر درس نکات و مواردی هم در نظر گرفته شده است که می توانید برای مرور آن درس و درک بهتر محتوا استفاده کنید. درس ها با توجه به سطوح مختلف یادگیری دسته بندی شده اند و می توانید درس های خاصی را دانلود و به صورت آفلاین استفاده کنید.

ویژگی های دیگر این اپلیکیشن، امکان استفاده از سامانه لغات و واژگانی است که هر روز به ایمیل شما فرستاده می شود.

FluentU

اندروید / iOS

اپلیکیشن FlunetU یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل برای یادگیری زبان انگلیسی است. این برنامه از ویدیوهای واقعی برای ایجاد تجربه غوطه وری در زبان آموزان استفاده می کند.

با این اپلیکیشن می توانید پیش نمایش فیلم های روز جهان، گزارش های خبری، موزیک ویدیوها و برنامه های تلویزیونی را تماشا کنید و مهارت شنیدن و مکالمه زبان انگلیسی را تقویت کنید. همچنین توضیحات و کپشن های اینتراکتیو هم ارائه شده است که محتوای ویدیو را شرح می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا معنی هر کلمه را بفهمید و ببینید این کلمه در دنیای واقعی چطور استفاده می شود.

ویدیوهای مختلفی برای انواع زبان انگلیسی وجود دارد، بنابراین شما می توانید واژگان و لهجه های مختلف را بشنوید. می توانید ویدیوهایی پیدا کنید که مناسب سطح زبان شماست و ویدیوها موضوعات مختلفی از جمله تجارت، فرهنگ، سرگرمی و موضوعات دیگر را شامل می شوند.

این اپلیکیشن دیالوگ ها و فایل های صوتی هم دارد که می توانید بدون اتصال به اینترنت به آن ها گوش بدهید. سوالات و کوییزهایی که در انتهای هر ویدیو قرار دارد به شما کمک می کند آنچه را خواندید، به خاطر بسپارید.

ABA  English

اندروید / iOS

اپلیکیشن ABA English انگلیسی با لهجه آمریکایی و بریتانیایی را به شما آموزش می دهد. بیش از 100 ویدیو برای آموزش گرامر دارد و این دروس به صورت روزانه هستند. همچنین امکان استفاده از فیلم های کوتاه و بلند را هم فراهم می کند که اصطلاحات، واژگان و مباحث دیگر در زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند.

دروس این اپلیکیشن در شش سطح دسته بندی شده اند. علاوه بر دوره های رایج از «مبتدی» تا «پیشرفته»، کلاس ها و دوره های ویژه ای هم برای افرادی در نظر گرفته شده که می خواهند برای کسب و کار، تافل یا اهداف دیگر زبان انگلیسی بخوانند.

ویژگی جذاب این اپلیکیشن «ABA Moments» نام دارد که می توانید در رابطه با موضوعی خاص، بازی های مختلفی انجام بدهید و در یک دقیقه، 10 کلمه انگلیسی یاد بگیرید. در پنج روز هفته بازی های جدید دریافت خواهید کرد.

این اپلیکیشن برای هر کاربر یک مدرس آنلاین هم در نظر گرفته است. آن ها می توانند در موضوعاتی که به آن ها علاقه دارید یا نیاز به توضیح بیشتری دارید به شما کمک کنند. همچنین می توانید بعد از هر درس سطح دانشتان را محک بزنید و بعد از پایان هر سطح مدرک پایان دوره را دریافت کنید.

Beelinguapp

اندروید / iOS

این اپلیکیشن مفهوم و رویکرد منحصر به فردی دارد. شیوه تدریس این اپلیکیشن، آموزش زبان از طریق کتاب های الکترونیکی است.

با نصب این برنامه، کتابخانه ای از متون مرتبط با هر موضوعی در اختیار شما قرار می گیرد. این متون را به دو زبان مختلف بازخوانی می کند. بنابراین برای مثال اگر هندی هستید و در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، متن هم به زبان انگلیسی و هم به زبان هندی به شما ارائه می شود. دو متن کنار هم قرار می گیرند و می توانید با مقایسه هر دو متن معنی کلمات انگلیسی و جملات را بفهمید.

این اپلیکیشن برای زبان آموزانی مناسب است که می خواهند بیشتر از مکالمه، مهارت های شنیدن و خواندن را تقویت کنند.

Learn  English with Aco

اندروید

«آکو» (Aco) نام یک چت بات (ربات چت کننده) است که بر پایه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) کار می کند. هوش مصنوعی نوعی فناوری است که در آن کامپیوترها سعی می کنند ذهن انسان را تقلید و بازسازی کنند. خوشبختانه هنوز به نقطه ای نرسیدیم که ربات ها بتوانند جایگزین مغز انسان شوند، با این حال به حدی پیشرفته هستند که بتوانند مکالمات ساده و گاهی پیشرفته با ما داشته باشند!

چت بات ها برنامه های کامپیوتری هستند که می توانند با آدم های واقعی مکالمه کنند. این نوع اپلیکیشن ها برای تقویت مهارت های مکالمه شما طراحی و عرضه شده اند.

در کنار چت کردن با ربات می توانید به صدای او گوش بدهید، اخبار بخوانید، گرامر یاد بگیرید و مهارت های شنیدن را تقویت کنید.

این اپلیکیشن برای شما لطیفه تعریف می کند و با کوییزهای مکالمه به زبان انگلیسی، مهارت هایتان را محک می زند.

English  Grammar Test

اندروید

این اپلیکیشن برای زبان آموزان سطح متوسطه و فوق متوسطه طراحی شده است. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، شامل تست های گرامر است.

این اپلیکیشن دو سطح دارد و هر سطح سی تست دارد. هر تست شامل 20 تمرین است. با حسابی سرانگشتی متوجه می شوید که این اپلیکیشن 1200 تمرین دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

تقریبا تمام موضوعات گرامر در این تمرین ها گنجانده شده است؛ ساخت کلمه، افعال بی قاعده، وجه افعال، فعل های وجهی، صفت ها، وجه مجهول، اسم ها، کلمات دشوار و غیره.

این اپلیکیشن به زبان آموزان پیشنهاد می کند در هفته یک یا دو تمرین را حل کنند و زمانی را برای بررسی و مرور اشتباهاتشان اختصاص بدهند و توضیحاتی که اپلیکیشن برای آن ها در نظر گرفته بخوانند.

Knudge.me

این اپلیکیشن به دو قسمت تقسیم شده است. اولین قسمت شامل درس های انگلیسی است و قسمت بعدی بازی هایی دارد که می توانید مهارت های انگلیسی را محک بزنید.

قسمت آموزشی این اپلیکیشن شامل ساخت کلمه، اصطلاحات انگلیسی، افعال عبارتی و کلمات و اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است. قسمت ساخت کلمه سه سطح دارد. سطح متوسطه و پیشرفته برای این طراحی شده است تا در آزمون هایی مثل IELTS، TOEFL، GRE و غیره نمرات خوبی کسب کنید.

قسمت «confusing words» شامل کلمات homonym و homophone (هم آوا) است که تلفظ یکسان و معنی متفاوت دارند. همچنین مجموعه خوبی از 250 اصطلاح و 200 فعل عبارتی دارد.

در قسمت بازی ها، بازی های لغت، خواندن و نوشتن طراحی شده است. این قسمت که با نام «Echo» شناخته می شود، بازی منحصر به فردی برای تمرین املاست و باید کلمه ای که با صدای بلند تلفظ می شود، بنویسید.

آزمون هایی متناسب با سطح زبان، امکان رصد پیشرفت و فلش کارت ها، از دیگر ویژگی های مهم این اپلیکیشن است.

از آنجایی که اپلیکیشن های یادگیری زبان روی اطلاعات مختلفی تمرکز دارند و از متدهای متفاوتی استفاده می کنند، بهترین کار این است که هر بار فقط یک اپلیکیشن را انتخاب کنید. بسیاری از اپلیکیشن ها روی یک جنبه از زبان مثل خواندن، شنیدن و غیره تمرکز دارند، در حالیکه بقیه برای تمرین های کلی خوب هستند.

اگر می خواهید مهارت های عمومی زبان انگلیسی را تقویت کنید، بهترین راه استفاده از اپلیکیشن های عمومی است. اگر می خواهید روی مهارت خاصی تمرکز کنید، پس باید بتوانید اپلیکیشنی را انتخاب کنید که به طور خاص برای آن مهارت طراحی شده است.

تعطیلات عید بهترین فرصت برای این است که دستی به سر و گوش دانش و مهارت های زبانتان بکشید.

فرصت را از دست ندهید

موفق باشید

 

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید