IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
معرفی اپلیکیشن Rosetta Stone
امتیاز کاربران: 4.5/5
نویسنده: ایرانمهر
5 خرداد 1398

معرفی اپلیکیشن Rosetta Stone

تا به حال شده برای یادگیری زبان، به فکر استفاده از یک اپلیکیشن بی‌افتید؟ اپلیکیشنی که با استفاده از آن، به جای یادگیری چند لغت ساده، یک زبان کامل را بیاموزید و دردسر مطالعه‌ی بسیاری از کتاب‌های سخت و پیچیده را نکشید.

در این مورد ایرانمهر به شما، اپلیکیشن Rosetta Stone را معرفی می‌کند. اپلیکیشنی بی‌نظیر که به کمک آن می‌توانید یک زبان کاملا جدید یاد بگیرید و هرجای دنیا که می‌روید، با مهارت زبان خود شرایط را کنترل کنید.

شرکت آمریکایی Rosetta Stone  یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان نرم‌افزارهای آموزش زبان خارجی است. این شرکت اپلیکیشنی به اسم Rosetta Stone طراحی کرده که از زبان‌های زیادی در دنیا پشتیبانی می‌کند و با استفاده از زبان مادری زبان آموز، زبان جدیدی را به شما می‌آموزد. درست مثل اینکه یک معلم خصوصی استخدام کرده باشید.

ویژگی‌های برجسته‌ی اپلیکیشن Rosetta Stone

تا به حال شده به این فکر کنید که یادگیری تمام لغات، تلفظ صحیح ، آهنگ صدا، لهجه و … شاید خیلی سخت باشد؟ تابه حال شده آرزو کنید کسی بیاید و هر زمان که کلمه‌ای را اشتباه تلفظ می‌کنید، آن را اصلاح کرده و تلفظ صحیح را به شما بیاموزد؟ خبر خوب این است که Rosetta Stone این آرزویتان را برآورده می‌کند.  در این اپلیکیشن به قابلیت‌هایی برمی‌خورید که حسابی متعجبتان می‌کند. قابلیت‌هایی که شاید هیچ کسی تا قبل از آن، قادر به اجرایشان نبود. برای مثال، اصلا مهم نیست اگر کسی متوجه منظور شما نمی‌شود و نمی‌فهمد که چه می‌گویید. تمرکز این اپلیکیشن، روی همین نکات است تا Speaking‌ شما را حسابی رونق ببخشد.

شاید یکی از ویژگی‌های جذاب Rosetta Stone، پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی باشد. بنابراین، امکان یادگیری 20 زبان زنده‌ی دنیا با زبان فارسی وجود دارد و به کمک تعیین سطح دقیق، آموزشی تمام و کمال را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به خوبی بتوانید از طریق آموزش‌های تصویری و بی‌نظیر آن، زبانی جدید یاد بگیرید.

سیستم TruAccent

از همان درس اول، با سیستمی به اسم TruAccent‌ برخورد می‌کنید که مثل یک ربات سخنگو رفتار می‌کند. این تکنولوژی پیشرفته به شما در یادگیری صحیح تلفظ‌ها و لهجه کمک می‌کند. می‌پرسید چگونه؟ خب کاری ندارد. تا آنجا که می‌توانید کلمه را تکرار کنید. این سیستم به تلفظ شما گوش می‌دهد، ایراد کارتان را متوجه می‌شود و به شما، نحوه‌ی لفظ و لهجه‌ی صحیح را می‌آموزد.

فرقی نمی‌کند که در حال یادگیری چه زبانی هستید. در این اپلیکیشن، تمام دروس مرحله به مرحله و فصل به فصل پیش می‌رود. هر درس شامل نکات آموزشی مختلفی مثل دستور زبان، تلفظ،‌ تکنیک‌های درک مطلب، انشانویسی، فایل صوتی و لغات جدید می‌شود. بنابراین، به محض استفاده از این اپلیکیشن، از یک سیستم آموزشی حرفه‌ای و بی نظیر لذت می‌برید.

سیستم Dynamic Immersion  

بهترین روش جهت یادگیری یک زبان جدید، تمرین و ارتباط زیاد با آن زبان است. سیستم Dynamic Immersion  به شما کمک می‌کند تا به راحتی این ارتباط را ممکن سازید. به کمک این سیستم اصلا لازم نیست لغات زیادی حفظ کنید. چون قرار است ببینید، بشنوید، ‌صحبت کنید، بخوانید و به زبان جدید بنویسید. حتی لغات و اصطلاحات جدیدی که به شما آموزش می‌دهد، مجموعه‌ای از رایج‌ترین و پرکاربردترین کلمات آن زبان هستند. به این ترتیب، بدون اینکه مجبور به حفظ کردن چیزی شوید، مکالمات واقعی و پرکاربرد را می‌آموزید.

معرفی اپلیکیشن Rosetta Stone

روش تدریس اپلیکیشن Rosetta Stone

این اپلیکیشن روش تدریس جالبی برای شما در نظر گرفته و اسم تمامی اشیاء و کلمات را با تصاویر مختلفی به شما آموزش می‌دهد. در این تکنیک، چند تصویر مختلف نشان داده می‌شود و شما باید تصویر مربوط به کلمه‌ی مد نظر را پیدا کنید. به این ترتیب، هم تلفظ آن را به خوبی یاد می گیرید. هم معنی اش را هرگز فراموش نخواهید کرد. بعد از اتمام هر درس، از شما یک کوییز گرفته می‌شود تا با میزان آموخته‌های خود آشنا شوید و تمام آموزه‌ها در ذهنتان تثبیت شود.

اپلیکیشن Rosetta Stone‌ یک مرحله‌ی رایگان دارد و در صورتی که از نحوه‌ی تدریس این اپلیکیشن خوشتان بیاید، می‌توانید نسخه‌های بعدی آن را از طریق خود نرم‌افزار خریداری کنید.

با اعتماد به نفس صحبت کنید.

شیوه‌ی آموزشی قوی این سیستم،‌ بر مبنای یک هدف به کار می‌روند: با اعتماد به نفس صحبت کردن. به همین دلیل هم به معرفی این اپلیکیشن پرداختیم. Rosetta Stone، با ارائه روش‌های مختلف و جذابی سعی می‌کند تا چنین هدفی را مهیا سازد. برای مثال می‌توان به معرفی عبارات رایج در زبان جدید،‌ ارائه‌ی داستان‌های جذاب کوتاه یا امکان برقراری ارتباط با بومی زبان‌ها اشاره کرد. با استفاده از چنین امکاناتی، می‌توانید نحوه‌ی برقراری ارتباط به زبان جدید را کاملا واقعی تجربه کرده و بیاموزید.

بدون شک اپلیکیشن Rosetta Stone یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری و آموزش زبان‌های خارجی است که با استفاده از امکانات و قابلیت‌های متنوع، شما را به پیشرفت بیشتر در زبان دوم تشویق می‌کند. برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت Rosetta Stone‌ سر بزنید. به محض ورود به سایت، می‌توانید از طریق گزینه‌ی Select a language to get started زبان مد نظرتان را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعاتتان، مطالب مربوط را دریافت کنید. به یاد داشته باشید، نسخه‌ی نرم‌افزاری این اپلیکیشن نیز وجود دارد و علاوه بر امکان دانلود و نصب آن روی تلفن‌های اندروید و سیستم عامل iOS، می‌توانید آن را روی ویندوز کامپیوترتان نیز نصب کرده و از تمرین و یادگیری زبان جدید لذت ببرید.


بیشتر بخوانید:معرفی چهار اپلیکیشن جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی


چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.5 از 5 از 4 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. bahar
    4 اردیبهشت 1399
    پاسخ دادن

    ببخشيد يني برنامه پوليه مابقي درسها باز نميشن تا نخريم؟؟؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      4 اردیبهشت 1399
      پاسخ دادن

      سلاو روز بخیر تمامی مقاله های ما رایگان در اختیار شما قرار گرفته است

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید