IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ های کریسمس
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
19 آذر 1401

پنج دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ‌های کریسمس

پایان سال نزدیک است. احساس کریسمس نیز در حال فرا رسیدن است. در برخی کشورها، مردم دور هم جمع می‌شوند تا سرودها و سرودهای کریسمس را بخوانند. در برخی دیگر، همه در خانه به آنها گوش می‌دهند. اگر چیزی وجود داشته باشد که تقریباً در همه جای دنیا وجود داشته باشد، آن آهنگ کریسمس خواهد بود.

آیا تا به حال به استفاده از این موسیقی سنتی برای کمک به بهبود سطح انگلیسی خود فکر کرده اید؟ یادگیری و توسعه مهارت‌های خود در این زبان نباید خسته کننده باشد. برای مطالعه ساعت‌ها نیازی نیست خود را از دنیا جدا کنید. برعکس، یادگیری باید فرصتی برای ملاقات با افراد بیشتر و کشف فرهنگ‌های جدید باشد.

پنج دلیل یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ های کریسمس

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ‌ها و فیلم‌ها

یکی از ارکان اساسی هنگام یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبانی، یادگیری فرهنگ آن زبان است. این به شما کمک می‌کند بدانید که زبان چگونه در زمینه کار می‌کند و چیزی است که باید در هر برنامه آموزشی وجود داشته باشد.

گوش دادن به آهنگ‌ها یا تماشای فیلم به زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا در بسیاری از جنبه‌های خود زبان پیشرفت کنید. اما به شما کمک می‌کند تا خود را در فرهنگ و زمینه آنگلوساکسون غرق کنید. این خیلی اهمیت دارد! دانستن فرهنگ به شما کمک می‌کند که بدانید در موقعیت‌های خاص چه باید بگویید یا چگونه رفتار کنید. این چیزی است که شما به سادگی نمی‌توانید از طریق به خاطر سپردن قواعد دستور زبان به آن برسید.

یادگیری انگلیسی با آهنگ های کریسمس

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با متن ترانه‌های کریسمس

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ‌های سنتی کریسمس یا با نسخه‌های مدرن تر واقعا به مهارت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کند. این فواید باورنکردنی مشابه مزایایی است که داستان سرایی به شما می‌دهد. آیا دوست دارید در مورد آنها بیاموزید؟

واژگان انگلیسی شما با کلمات خاص مرتبط با این فصل از سال بسیار غنی می‌شود، زیرا «فصل شادی است!» هر آهنگ واژگان جدیدی را ارائه می‌دهد که منتظر کشف شدن هستند. یادگیری اشعار جدید مانند باز کردن هدیه در زیر درخت کریسمس خواهد بود.

شما با لهجه‌های مختلف آشنا خواهید شد. آهنگ‌های کریسمس حاوی مجموعه‌ای عالی از اصطلاحات از مکان‌ها و زمان‌های مختلف است. برخی از موارد بسیار سرگرم کننده و جالب از زبان عامیانه در آن‌ها وجود دارد. زبان عامیانه، یعنی اصطلاحات محاوره‌ای، این چیزی فراتر از زبان انگلیسی است که هنگام مطالعه گرامر یاد می‌گیرید. محاوره، زبان انگلیسی است که در خیابان صحبت می‌شود، که بخشی از زبان است که زنده ترین و قابل تغییر است.

تلفظ شما بهتر خواهد شد. درست مانند اتفاقی که هنگام تماشای فیلم، سریال یا برنامه به زبان انگلیسی میفتد، وقتی به آهنگ‌های کریسمس به این زبان گوش می‌دهید، همچنین گوش خود را آموزش می‌دهید که چگونه زبان به صدا در می‌آید و چگونه کلمات مختلف تلفظ می‌شوند. این یک فرصت عالی برای تمرین درک لهجه‌های مختلف است!

در مورد فرهنگ بیشتر یاد خواهید گرفت. با هر آهنگ، کمی‌ بیشتر در مورد فرهنگی که آن موضوع خاص به آن تعلق دارد، یاد خواهید گرفت. شما در مورد آنچه که آنها می‌خورند، فعالیت‌هایی که از آنها لذت می‌برند، سنت‌هایی که دارند و چگونه کریسمس را جشن می‌گیرند، یاد خواهید گرفت.

می‌توانید روحیه کریسمس را با مردم از سراسر جهان به اشتراک بگذارید. آخر سال یکی از زمان‌هایی است که مردم بیشترین سفر را دارند. با دانستن اینکه کریسمس چگونه در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود، می‌توانید با اعتماد به نفس و سهولت بیشتری گفتگو با افراد جدید را آغاز کنید.

لیریک املای شما را بهبود می‌بخشند

هنگام فکر کردن به کریسمس یا گوش دادن به آهنگ‌ها یا سرودهای کریسمس، هجی کردن قطعا چیزی نیست که در ذهن داشته باشید. اما آیا می‌دانستید که استفاده از لیریک برای آهنگ‌هایی که به زبان انگلیسی یاد می‌گیرید، املای شما را نیز تقویت می‌کند؟

ابتدا، اجازه دهید کمی ‌در مورد انواع مختلف لیریک صحبت کنیم. هنگامی‌ که درک بخشی یا تمام اشعار یک آهنگ از همان لحظه اول برای شما دشوار است، جستجوی لیریک می‌تواند مفید باشد. همانطور که می‌دانید، دو راه برای اسکریپت کردن صدا وجود دارد: به زبان شما یا به زبان اصلی گوینده (در این مورد، انگلیسی). گزینه اول می‌تواند بسیاری از موانع را حل کند، اما به اندازه گزینه دوم چالش‌های زیادی را ایجاد نمی‌کند.

پنج دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ های کریسمس

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

پیشنهاد می‌کنیم از اسکریپت انگلیسی در موارد زیر استفاده کنید:

  • یکی دو کلمه را نمی‌فهمید، با این حال، شما می‌توانید همه چیزهایی که گفته می‌شود یا ایده آنچه گفته می‌شود را درک کنید.
  • شما می‌خواهید تلفظ خود را بهبود بخشید و صداهایی را که می‌شنوید با کلمات نوشته شده مرتبط کنید.
  • شما سطح زبان انگلیسی متوسط یا پیشرفته دارید.

پیشنهاد می‌کنیم در موارد زیر از زیرنویس به زبان مادری خود استفاده کنید:

  • شما تقریباً هیچ چیزی را که می‌شنوید درک نمی‌کنید.
  • حجم زیادی از زبان عامیانه وجود دارد. اگر برای اولین بار است که آن را می‌شنوید، پیشنهاد می‌کنیم زیرنویس آن را به انگلیسی تغییر دهید تا نحوه نوشتن آن کلمات جدید را نیز یاد بگیرید.
  • سطح انگلیسی شما بسیار ابتدایی است.

تمرین مهارت های زبانی

آهنگ‌های کوتاه کریسمس به زبان انگلیسی

اگر این ایده را دوست دارید و می‌خواهید قبل از رسیدن ژانویه تمرین را شروع کنید، در اینجا عناوین برخی از شناخته شده ترین آهنگ‌های کریسمس آورده شده است.

با این آهنگ‌های کوتاه، قطعا سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا خواهید داد. شما همچنین در همان زمان وارد روحیه کریسمس خواهید شد! بیاید آواز بخوانیم.

Let It Snow

Silent Night

Deck the Halls

Santa Claus Is Coming to Town

Jingle Bells

اگر بعد از خوانندگی می‌خواهید بدانید که زبان انگلیسی شما چقدر پیشرفت کرده است، از شما دعوت می‌کنیم که مهارتتان را مقایسه کنید. خواهید دید که پس از خواندن این آهنگ‌ها (یا هر آهنگ دیگری که می‌خواهید یاد بگیرید) واژگان جدیدی را یاد گرفته‌اید. همچنین درباره آب و هوا، سنت‌ها، غذا و فعالیت‌های کریسمس در دنیای انگلیسی‌زبان اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

این بدان معناست که نه تنها سطح زبان انگلیسی شما بهبود می‌یابد، بلکه حتی یک سفر کریسمس کوچک را بدون ترک خانه انجام خواهید داد. می‌توانید خود را آماده کنید تا در مورد کریسمس به زبان انگلیسی با مردم کشورهای دیگر صحبت کنید و فقط از طریق آهنگ‌ها با آداب و رسوم آنها آشنا شوید. این شگفت‌انگیز است!

دلیل یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ های کریسمس

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن آخر

آیا می‌خواهید درس‌های انگلیسی شما سرگرم کننده تر باشد؟ آیا می‌خواهید واژگان کریسمس را بیشتر یاد بگیرید؟ چرا در دوره آنلاین یا حضوری ما شرکت نمی‌کنید؟ آموزشگاه زبان ایرانمهر به شما امکان می‌دهد زبان انگلیسی را با استفاده از روشی بصری و طبیعی که بر ارتباطات تاکید می‌کند بدون به خطر انداختن دقت گرامری یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید :6 دلیل قانع‌ کننده برای یادگیری زبان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید