IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
تمام مکالمات انگلیسی که باید بکار ببریم در تعطیلات
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
16 آذر 1401

تمام مکالمات انگلیسی که باید در تعطیلات بکار ببرید

آیا از قبل مقصد بعدی تعطیلات خود را انتخاب کرده‌اید؟ شاید مالت، سیدنی یا سانفرانسیسکو؟ یا به تور لندن، نمادین‌ترین شهر بریتانیا فکر کرده‌اید؟ ممکن است فکر کنید که خیلی زود است که خودتان را آماده کنید، اما در واقعیت، همیشه مهم است که کارها را به موقع سازماندهی کنید تا از اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری کنید.

پس از انتخاب مقصد خود، هر آنچه می‌توانید در مورد مکان‌ها، مردم و سنت‌های آن مکان بیاموزید. یک برنامه سفر متعادل با بناها و مکان‌هایی که می‌خواهید بازدید کنید ایجاد کنید. داشتن ایده‌ای از عادات مردم محلی به شما کمک می‌کند تا از این تجربه به طور کامل بهره مند شوید و به طور غیرارادی حساسیت‌های افرادی را که فرصت تعامل با آنها را خواهید داشت، تحریک نکنید. یادگیری قوانین و مقررات نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برای گشت و گذار در قلعه‌های اسکاتلند ماشینی کرایه کنید، بهتر است با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوید و همچنین بدانید که از اجاره ماشین چه انتظاری دارید. و انگلیسی شما چطور؟ آیا برای هر احتمالی احساس آمادگی می‌کنید؟ برای گفتگو؟ برای خرید رفتن و زنگ زدن تاکسی؟ سفر راهی عالی برای تمرین انگلیسی شماست.

مکالمات انگلیسی که باید در تعطیلات بکار ببرید

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

فرصت‌هایی برای تمرین زبان انگلیسی

تهیه فهرستی از تمام فرصت‌هایی که ممکن است برای صحبت کردن به زبان انگلیسی داشته باشید تقریبا غیرممکن است. با این حال، چند مثال عملی به شما می‌دهیم که به شما ایده‌ای از واژگانی که باید قبل از سفر یاد بگیرید، می‌دهد. ابتدا در مورد اصطلاحاتی که در مکانی که بازدید خواهید کرد استفاده می‌شود تحقیق کنید. حتی اگر کشوری انگلیسی زبان باشد، آداب و رسوم و روش‌های احوالپرسی با یکدیگر تغییر می‌کند. به عنوان مثال، در ایرلند ممکن است عبارت زیر را بشنوید:

?Alright there, bud

بنابراین برای جلوگیری از تصور اینکه شخصی که با او صحبت می‌کنید شما را جوونک خطاب می‌کند، بهتر است نگاهی به واژگان خاصی که کشوری که انتخاب کرده‌اید بیندازید.

همچنین توجه به این نکته مهم است که برای مطالعه زبان انگلیسی همیشه اتصال به اینترنت ضروری نیست و برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای مطالعه آفلاین از آنها استفاده کنید. شما مجبور نیستید اجازه دهید مطالعات و تمریناتتان فقط به این دلیل که در سفر هستید عقب بیفتد! از سوی دیگر، در طول تعطیلات خود قطعاً باید با مردم محلی تعامل داشته باشیم تا اطلاعات کسب کنیم، با کارکنان یک رستوران تعامل داشته باشیم، یک روز در اسپا از خود پذیرایی کنیم، یا صرفاً راهنمایی‌هایی را در مورد چگونگی دسترسی به نقاط مختلف بپرسیم. گاهی هم مهم است که بدانید، چگونه به دیگران بفهمانید که واقعاً تمایلی به صحبت کردن ندارید.

تمام مکالمات انگلیسی که بایــد تعطبلات بکار ببرید

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

موقعیت‌های اورژانسی

تهیه مجموعه‌ای از عباراتی که بتوانید در هر یک از موقعیت‌های مختلف که ممکن است رخ دهد، به کار ببرید، قطعاً مهم است. می‌توانید فهرستی از جملات مفید را یادداشت کنید و آنها را در بخش‌هایی برای مراحل مختلفی که در طول سفر تا زمان بازگشت به آن نیاز دارید، سازماندهی کنید. فهرستی مانند این نه تنها یک ابزار ضروری و مفید در طول سفر است، بلکه یک راه عالی برای بهبود زبان انگلیسی شما نیز محسوب می‌شود. برای مثال، این احتمال وجود دارد که برای رسیدن به مقصد، بدون توجه به جایی که تصمیم به رفتن دارید، نیاز به استفاده از هواپیما داشته باشید. بنابراین، فراموش نکنید که عبارات انگلیسی را که ممکن است برای سفر نیاز داشته باشید بررسی کنید. دانستن جملات و واژگانی که از قبل نیاز دارید قطعا باعث می‌شود تعطیلات شما بسیار روان و آرام‌تر پیش برود.

فهرست مهم دیگر باید شامل عبارات و واژگان مرتبط با سلامتی و همچنین مواردی باشد که ممکن است در مواقع اضطراری به آنها نیاز داشته باشید، حتی اگر همیشه امیدوارید که مجبور نیستید از آنها استفاده کنید. اگر در موقعیت خطرناکی قرار دارید یا اگر به مراقبت پزشکی نیاز دارید، بتوانید ارتباط برقرار کنید. مثلاً آیا می‌دانید چگونه به انگلیسی بگویید دچار آفتاب سوختگی یا گوش درد شده‌اید؟

Sunburn

Earache

اگر با حیوان خانگی خود به مسافرت می‌روید چه؟ فراموش نکنید که در مورد نیازهای سگ خود و مواد غذایی مورد نیاز خود تحقیق کنید تا از خرید هر گونه اقلام نادرست یا ناخواسته برای دوست وفادار خود در سفر خودداری کنید.

در نهایت، پس از سفر، فراموش نکنید که برای هر یک از مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید، مرور و سفرنامه‌ای بنویسید تا دیگران بتوانند راه شما را دنبال کنند یا مردمی ‌که در خانه هستند بتوانند با شما همراه باشند. اگر به دنبال راهی برای گذراندن زمان بیشتری در خارج از کشور یا کمک به مردم در حین کاوش در کشورها و فرهنگ‌های جدید هستید، همیشه می‌توانید برای داوطلب شدن درخواست دهید.

مکالمات انگلیسی باید در تعطیلات بکار ببرید

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن آخر

به طور خلاصه، فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که ممکن است مجبور شوید در طول تعطیلات خود در یک کشور انگلیسی زبان انگلیسی صحبت کنید تقریباً بی پایان هستند. برای تهیه لیست مطالعه شخصی خود، از نکات و پیشنهادات این مقاله استفاده کنید. یکی دیگر از راه‌های ایده آل برای آماده شدن برای تعطیلات، گذراندن یک دوره زبان برنامه ریزی شده است. موسسه زبان ایرانمهر به شما یک دوره آنلاین یا حضوری متشکل از کلاس‌های ویدیویی، فیلم‌های کوتاه بر اساس موقعیت‌های واقعی و معلمان و مدرسین ‌ماهر ارائه می‌دهد که برای پاسخ به سوالات شما در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:50 اصطلاح رایج در مکالمات زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید