IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی
امتیاز کاربران: 4.5/5
نویسنده: ایرانمهر
5 آذر 1402

اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی

یکی از مسائل بسیار مهمی که امروزه در آموزش زبان انگلیسی مطرح می‌شود و افراد زیادی به دنبال این هستند تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاورند مسئله یادگیری اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی است. یادگیری اعداد یک تا صد در زبان انگلیسی می‌تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای این موضوع وجود دارد این است که شما با یادگیری اعداد می‌توانید خیلی ساده و راحت از آنها در جملات خود استفاده کرده و جملاتی با معانی بهتر را ایجاد کنید.

از آنجایی که یادگیری این اعداد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما حتما باید اصول و گرامری که برای استفاده از آنها وجود دارد را بیاموزید ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این اعداد صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات خود را درباره انواع اعداد 1 تا 100 در زبان انگلیسی و نحوه املای آنها افزایش دهید بدون شک مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

شمارش اعداد به انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

اعداد در انگلیسی

یادگیری اعداد انگلیسی اصلا کار سختی نیست ولی شاید این اعداد کمی گیج کننده باشند. تا زمانی که بخواهید ارقام را به صورت عددی بنویسید با مشکلی رو به رو نمی‌شوید. اما پای حروف و بیان این اعداد که به میان می‌آید، ممکن است کمی کارتان سخت شود.

در زیر اعداد با مثال‌های مختلف بیان شده که به شما نحوه‌ی صحیح املا و بیان آن‌ها را نشان می‌دهد. عموما در یک متن اعداد بزرگتر از 9 به عدد و کوچکتر از 9 به حروف نوشته می‌شوند. به مثال‌های زیر دقت کنید.

I have 15 clients in New York.

He ate three cookies.

She has 240 contacts on her mailing list.

اعداد از یک تا صد در زبان انگلیسی

اعداد در هر زبانی دارای جایگاه ویژه و مخصوص به خود هستند و زمانی که شما قصد دارید به یک زبان مشخص صحبت کنید اولین چیزی که احتمالا باید یاد بگیرید اعداد است. زمانی که به گذشته و حتی به زمان انسان‌های نخستین باز می‌گردیم اعداد جز اولین مواردی بودند که در زبان مطرح می‌شدند و مردم از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند. به همین علت نیز اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی و یادگیری این اعداد امروزه جایگاه ویژه‌ای را در میان زبان‌آموزان به دست آورده است.

به طور کلی در زبان انگلیسی اعداد از یک تا بیست دارای ساختار خاصی نیستند و به همین علت نیز شما باید بیاموزید که آنها را حفظ کرده و با تکرار کردن آنها را به حافظه خود بسپارید. با این حال زمانی که سری بیست را رد می‌کنید و وارد اعداد بالاتر می‌شوید این موضوع را به طور گسترده‌ای مشاهده خواهید کرد که اعداد دارای ساختار خاصی هستند و اگر شما بتوانید این ساختار را بیاموزید و از آن به‌درستی استفاده کنید می‌توانید جملاتی با معنا و مفهوم بهتر را ایجاد کنید.

کاری که ما در ادامه این مطلب قصد انجام آن را داریم این است که در ابتدا به شما آموزش دهیم که چگونه می‌‌توانید اعداد را به حافظه خود بسپارید و در مرحله بعدی اصول و قواعدی که برای ساخت اعداد بزرگ‌تر از بیست وجود دارد را با مثال‌های متنوع به شما ارائه دهیم. شما با مطالعه این مطالب نه‌تنها می‌توانید کارکردن با اعداد در زبان انگلیسی را بیاموزید؛ بلکه حتی می‌توانید خیلی راحت آنها را به کودکان خود نیز آموزش دهید.

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم ؟

اهمیت یادگیری اعداد انگلیسی از 1 تا 100 در زبان انگلیسی

یادگیری اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی می‌تواند از جهات مختلفی برای شما مفید و کاربردی بوده و مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمانی که شما استفاده از این اعداد را می‌آموزید می‌توانید به‌سادگی از آنها در جملات خود استفاده کرده و در نتیجه جملاتی با ساختار بهتر را در زبان انگلیسی بسازید.
  • یادگیری این اعداد به شکل درست به شما کمک می‌کند تا بتوانید آنها را به ساده‌ترین شکل ممکن به کودکان نیز آموزش دهید و مشکلی از این نظر نخواهید داشت.
  • استفاده از این اعداد و به خصوص نحوه خواندن آنها می‌تواند به میزان زیادی روی ارتباطات شما در زبان انگلیسی تاثیرگذار بوده و به شما کمک کند تا به شکل بهتری با سایر افراد ارتباط بگیرید.
  • اگر قصد دارید روی مهارت رایتینگ خود کار کنید حتما باید بیاموزید که دقیقا به چه شکل این کلمات را در زبان انگلیسی بنویسید و در واقع بیاموزید که نگارش و املای درست آنها به چه شکل است.

ما در ادامه روی خواندن و نوشتن این اعداد تمرکز کرده و اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شمارش اعداد به انگلیســـی

چگونه از یک تا صد را به انگلیسی بشمریم

بین یک تا بیست اعداد تک رقمی را بیان کنید. اما از بیست به بعد فقط دهگان تکرار شده و یکان، همان یک تا نه در انگلیسی است. Twenty, thirty, fifty

7 – seven

19 – nineteen

32 – thirty-two

89 – eighty-nine

برای بیان اعداد (اعداد بزرگتر از صد) گروه صدگان را به انگلیسی تمرین کنید: billion, million, thousand, hundred. به یاد داشته باشید، این کلمات s جمع نمی‌گیرند.

200 is two hundred NOT two hundreds

جدول مربوط به اعداد انگلیسی از یک تا صد

در اولین بخش برای صحبت درباره اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی اجازه دهید تا یک جدول کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. مطالعه دقیق این جدول به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از اعداد 1 تا 100 در زبان انگلیسی استفاده کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید. پس برای درک هرچه بهتر این اعداد حتما جدول زیر را بادقت مطالعه کنید:

1 = One2 = Two
3 = Three4 = Four
5 = Five6 = Six
7 = Seven8 = Eight
9 = Nine10 = Ten
11 = Eleven12 = Twelve
13 = Thirteen14 = Fourteen
15 = Fifteen16 = Sixteen
17 = Seventeen18 = Eighteen
19 = Nineteen20 = Twenty
21 = Twenty-one22 = Twenty-two
23 = Twenty-three24 = Twenty-four
25 = Twenty-five26 = Twenty-six
27 = Twenty-seven28 = Twenty-eight
29 = Twenty-nine30 = Thirty
31 = Thirty-one32 = Thirty-two
33 = Thirty-three34 = Thirty-four
35 = Thirty-five36 = Thirty-six
37 = Thirty-seven38 = Thirty-eight
39 = Thirty-nine40 = Forty
41 = Forty-one42 = Forty-two
43 = Forty-three44 = Forty-four
45 = Forty-five46 = Forty-six
47 = Forty-seven48 = Forty-eight
49 = Forty-nine50 = Fifty
51 = Fifty-one52 = Fifty-two
53 = Fifty-three54 = Fifty-four
55 = Fifty-five56 = Fifty-six
57 = Fifty-seven58 = Fifty-eight
59 = Fifty-nine60 = Sixty
61 = Sixty-one62 = Sixty-two
63 = Sixty-three64 = Sixty-four
65 = Sixty-five66 = Sixty-six
67 = Sixty-seven68 = Sixty-eight
69 = Sixty-nine70 = Seventy
71 = Seventy-one72 = Seventy-two
73 = Seventy-three74 = Seventy-four
75 = Seventy-five76 = Seventy-six
77 = Seventy-seven78 = Seventy-eight
79 = Seventy-nine80 = Eighty
81 = Eighty-one82 = Eighty-two
83 = Eighty-three84 = Eighty-four
85 = Eighty-five86 = Eighty-six
87 = Eighty-seven88 = Eighty-eight
89 = Eighty-nine90 = Ninety
91 = Ninety-one92 = Ninety-two
93 = Ninety-three94 = Ninety-four
95 = Ninety-five96 = Ninety-six
97 = Ninety-seven98 = Ninety-eight
99 = Ninety-nine100 = One hundred

چطور اعداد بزرگتر از صد را بیان کنیم؟

برای بیان صد، از همان کلمه‌ی one hundred استفاده کرده و سپس دهگان و یکان تکراری را به کار می‌بریم. (123= one hundred and twenty three) اما برای بیان اعداد بزرگتر از 199 یعنی دویست، سیصد و چهارصد، از همان کلمه‌ی hundred استفاده کرده ولی قبل از آن یکانی قرار می‌دهیم. یکانی که شامل یک تا نه می‌شود. برای مثال 250 = two hundred and fifty

350 – three hundred fifty

425 – four hundred twenty-five

873 – eight hundred seventy-three

112 – one hundred twelve

به یاد داشته باشید، British ها بعد از کلمه‌ی hundred از and استفاده می‌کنند ولی American ها این and را از قلم می‌اندازند.

شمارش اعداد انگلیسی از 1 تا 100

بیشتر بخوانید :اعداد انگلیسی از 1 تا 1000 به حروف فارسی

قوانین مربوط به استفاده از اعداد یک تا صد در زبان انگلیسی

برای یادگیری و استفاده درست از اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی قوانین خاصی وجود دارد که توجه داشتن به این قوانین به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنید. در این بخش قصد داریم توضیحات جامع و کاملی را درباره هریک از این قوانین در اختیار شما قرار دهیم:

قانون اول

برای اعداد 1 تا 20 شما برای این‌که بتوانید اعداد را بیاموزید و به‌درستی از آنها در زبان انگلیسی استفاده کنید حتما باید به جدولی که در بخش قبلی به شما ارائه دادیم مراجعه کنید. در واقع باید بدانید که دستورالعمل و قوانین خاصی برای استفاده از این اعداد وجود ندارد و در صورتی که قصد داشته باشید اعداد را به کار ببرید حتما باید آنها را به خاطر بسپارید.

نکته مهمی که درباره این قانون باید به خاطر داشته باشید این است که اعداد 1 تا 20 دارای نام و املای منحصربه‌فرد و مخصوص به خود هستند. مثلا عدد چهار با نام Four، عدد 11 با نام Eleven و البته عدد 18 با نام Eighteen شناخته می‌شود. پس در اولین قدم برای یادگیری اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی حتما سعی کنید اعداد 1 تا 20 را به خاطر بسپارید.

قانون دوم

برای اعدادی که بعد از 20 می‌آیند برخلاف اعداد 1 تا 20 قوانین و دستورالعمل‌های خاصی وجود دارد که با توجه داشتن به این قوانین می‌توانید به بهترین شکل ممکن از این اعداد استفاده کنید. در واقع شما باید الگویی که در این اعداد یعنی اعداد 20 تا 100 وجود دارد را پیدا کرده و نحوه استفاده از این الگو را نیز بیاموزید. اجازه دهید تا کار خود را با اعداد سری 20 آغاز کنیم، اعدادی که بعد از بیست قرار می‌گیرند به ترتیب با twenty-one, twenty-two, twenty-three و … شناخته می‌شوند.

این اعداد معادل اعداد 21، 22 و 23 خواهند بود. همین ترتیب را می‌توانید زمانی که با سری اعداد 30 برخورد می‌کنید نیز رعایت کنید تا بتوانید ساختار بهتری را ایجاد کنید. همین روند ادامه پیدا می‌کند تا شما به سری اعداد 100 برسید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت کنید این است که هیچ تفاوتی میان سری‌های مختلف عددی از جمله سری بیست، سری سی و … وجود ندارد و ساختاری که شما برای شمارش اعداد به زبان انگلیسی رعایت می‌کنید تقریبا در تمامی این سری‌ها یکسان خواهد بود.

اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

نحوه نگارش اعداد از 1 تا 100 در زبان انگلیسی به چه شکل است؟

نحوه نگارش اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورتی که بیاموزید دقیقا به چه شکل باید این اعداد را نگارش کنید می‌توانید به بهترین شکل ممکن متن‌های خود را در زبان انگلیسی بنویسید. به طور کلی باید بدانید که قواعد خاصی برای نگارش اعداد در زبان انگلیسی وجود دارد که با رعایت کردن این قواعد می‌توانید اعداد را به بهترین شکل ممکن نگارش کنید.

اولین نکته‌ای که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که پیش از نگارش اعداد حتما باید جایگاه مکانی یا همان ارزش مکانی آنها را تعیین کنید. برای انجام این کار مراحل خاصی وجود دارد که در ادامه این مراحل را توضیح داده‌ایم:

بسته به موقعیت ارقامی که در یک عدد وجود دارند می‌توانید ارزش مکانی آن ارقام را نشان دهید. بر اساس موقعیتی که عدد یک به‌عنوان مرجع در آن قرار گرفته سه مقدار مکانی را می‌توانید به‌صورت زیر از یکدیگر متمایز کنید:

  • 1: مقدار یکان را نشان می‌دهد.
  • 10: مقدار دهگان را در جمله نشان می‌دهد.
  • 100: مقدار صدگان را در جمله نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید که در اینجا شما می‌توانید از هر رقم دیگری نیز به‌جای عدد 1 استفاده کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد. 10 کوچک‌ترین عددی است که محل دهگان را در اعداد یک تا صد به خود اختصاص می‌دهد و زمانی که قصد نگارش آن را دارید باید از کلمه ten استفاده کنید. در ادامه باید با اعداد یازده تا 20 آشنا شوید که به ترتیب به‌صورت Eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, and nineteen نوشته می‌شوند که شامل اعداد 11 تا 19 می‌شوند.

در ادامه شما می‌توانید برای نگارش اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی همین الگو را ادامه داده و اعداد بیشتر از 20 را نیز بسازید. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که عدد 20 به‌صورت Twenty نوشته می‌شود. حال برای ساخت اعداد بیشتر مانند سی، چهل، پنجاه و … شما می‌توانید این الگو را اداهم دهید و رقم دهگان شما به‌صورت thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety نوشته می‌شود.

حال در بخش قبلی درباره رقم دهگان صحبت کرده و توضیحاتی را ارائه دادیم. اگر قصد داشته باشید رقم یکان را نیز به آنها اضافه کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که عدد دهگان را نوشته و سپس رقم یکان را نیز به آن اضافه کنید. مثلا اگر شما قصد داشته باشید عدد 64 را بنویسید برای این کار می‌توانید از عبارت Sixty-four استفاده کنید و در صورتی که قصد داشته باشید عدد 74 را بنویسید می‌توانید از عبارت Seventy-eight استفاده کنید.

با رعایت کردن این قوانین امکانی برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی را به درست‌ترین شکل ممکن به زبان انگلیسی بنویسید.

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

آموزش اعداد یک تا صد به زبان انگلیسی به کودکان

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اعداد یک تا صد در زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهید باید تکنیک‌های خاصی را برای این کار مورداستفاده قرار دهید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین نتیجه را در این زمینه دریافت کنید. تکنیک‌ها و روش‌های زیر می‌تواند تا حد زیادی در این زمینه به شما کمک کند:

  • در اولین قدم سعی کنید به هیچ وجه از روش مستقیم برای آموزش دادن به کودکان استفاده نکنید. روش مستقیم معمولا در این زمینه به هیچ وجه نتیجه نمی‌دهد و باعث می‌شود تا حوصله کودکان در پروسه آموزش سر رفته و روند یادگیری مفیدی نداشته باشند.
  • استفاده از انواع بازی‌ها می‌تواند یک راهکار مفید و بسیار خوب برای شما باشد. کودکان معمولا نسبت به انواع بازی‌ها بازخورد بهتری را از خود نشان می‌دهند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا خیلی سریع‌تر بتوانند اعداد زبان انگلیسی را بیاموزند. سعی کنید اعداد را در بازی‌های مختلف استفاده کنید تا کودکان مجبور شوند که مفهوم اعداد را بیاموزند.
  • استفاده از انواع داستان‌ها و خاطرات نیز می‌تواند یک رویکرد بسیار خوب برای آموزش اعداد انگلیسی باشد. اگر شما هم قصد دارید اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی را به کودکان بیاموزید بدون شک استفاده از داستان‌ها می‌تواند نتیجه بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید خیلی سریع اعداد را به کودکان خود بیاموزید.
  • آموزش گروهی روش بسیار جذاب دیگری است که برای آموزش اعداد به کودکان وجود دارد. زمانی که کودکان در فعالیت‌های گروهی قرار می‌گیرند معمولا قدرت یادگیری آنها چندبرابر می‌شود و همین عامل نیز باعث می‌شود تا بازخورد بهتری را به فرایند آموزش شما داشته باشند.

چگونه اعداد هزارتایی را بیان کنیم؟

گروه بعدی thousand است. برای بیان اعداد بزرگتر از 999 باید از thousand استفاده کنیم. در ابتدای عدد کلمه‌ی thousand و سپس از ترکیبات مشابه قبلی یعنی صدگان، دهگان و یکان استفاده میکنیم.

15,560 – fifteen thousand five hundred sixty

786,450 – seven hundred six thousand four hundred fifty

342,713 – three hundred forty-two thousand seven hundred thirteen

569,045 – five hundred sixty-nine thousand forty-five

چگونه اعداد میلیونی را بیان کنیم؟

برای بیان اعداد میلیونی، یک عدد سه رقمی را نوشته سپس کلمه‌ی million را بیان می‌کنیم. بعد از میلیون باید thousand سپس hundred و سپس دهگان و یکان را بیان کنیم.

2,450,000 – two million four hundred fifty thousand

27,805,234 – twenty-seven million eight hundred five thousands two hundred thirty-four

934,700,000 – nine hundred thirty-four million seven hundred thousand

589,432,420 – five hundred eighty-nine million four hundred thirty-two thousand four hundred twenty

برای بیان اعداد بزرگتر، از billions و trillions  استفاده کرده و با همان روش و ترتیب قبلی، عدد را بیان می‌کنیم.

23,870,550,000 – twenty-three billion eight hundred seventy million five hundred fifty thousand

12,600,450,345,000 – twelve trillion six hundred billion four hundred fifty million three hundred forty-five thousand

اعدادی که خیلی بزرگ باشند معمولا گرد شده و رندتر بیان می‌شوند. برای مثال 345987650 را همان 350000000 بیان می‌کنند. بسته به اینکه عددتان به چه سمتی می‌رود، می‌توانید آن را به مقدار کمتر یا بیشتری رند کنید.

چگونه اعداد اعشاری را بیان کنیم؟

اعداد اعشاری باید با point بیان شود. به مثال زیر توجه کنید:

2.36 – two point three six

14.82 – fourteen point eight two

9.7841 -nine point seven eight four one

3.14159 – three point one four one five nine (این عدد پی است)

چگونه درصدها را بیان کنیم؟

اعداد درصدی در انگلیسی با percent بیان می‌شود.

37% – thirty-seven percent

12% – twelve percent

87% – eighty-seven percent

3% – three percent

شمارش اعداد انگلیسی از 1 تا 100

چگونه اعداد کسری را بیان کنیم؟

این اعداد همانند اعداد ساده و اصلی بیان می‌شوند ولی در انتهای آن‌ها یک s قرار می‌گیرد.

3/8 – three-eighths

5/16 – five-sixteenths

7/8 – seven-eighths

1/32 – one thirty-second

البته در این مورد کمی استثنا نیز وجود دارد:

1/4, 3/4 – one-quarter, three quarters

1/3, 2/3 – one third, two-thirds

1/2 – one-half

اگر اعداد کسری یک واحد کامل نیز داشتند، باید آن‌ها را پشت سر هم بیان کرده و بین واحد کامل و عدد کسری، یک and قرار دهید:

4 7/8 – four and seven-eighths

23 1/2 – twenty-three and one-half

شمردن

در زیر چند مثال قرار دادیم تا در آن نحوه‌ی شمارش به زبان انگلیسی را بیاموزید:

Speed: 100 mph (miles per hour). Read speed as numbers: One hundred miles per hour

Weight: 42 lb. (pounds). Read weight as numbers: forty-two pounds​

Telephone numbers: 212-555-1212. Read telephone numbers in individual numbers: two one two five five five one two one two

Dates: 12/04/65. Read dates month, day, year in the U.S.

Temperature: 72° F (Fahrenheit). Read temperature as “degrees +number”: seventy-two degrees fahrenheit

Height  6’2”. Read height in feet and then inches: six feet two inches

Score – 2-1. Read scores as “number + to + number”: Two to one 

صحبت راجع به پول

وقتی رقمی شبیه $60 می‌بینید، باید ابتدا عدد و سپس واحد پول را بیان کنید. Sixty dollars

اگر در رقم قیمت cents نیز دیده می‌شد، باید به ترتیب زیر آن را بیان کنید:

$43.35 – forty-three dollars and thirty-five cents

$120.50 – one hundred twenty dollars and fifty cents

بومی‌های انگلیسی زبان ابتدا dollar و سپس cents را بیان می‌کنند.

$35.80 – thirty-five eighty

$175.50 – one hundred seventy-five fifty

اعداد ترتیبی

اعداد ترتیبی در مواردی چون روز‌های ماه، یا رنک و رتبه‌ی یک گروه به کار برده می‌شوند. بیشتر اعداد ترتیبی در انتهایشان th دارند. البته first، second و third شامل th‌ نمی‌شوند که در هر ده عدد، اولین، دومین و سومین رقم خواهد بود.

1st

first

2ndsecond
3rdthird
5thfifth
8theighth
17thseventeenth
21sttwenty-first
46thforty-sixth
100thone-hundredth
1000thone thousandth

به مثال‌های زیر توجه کنید:

His birthday is May fifth.

She is third in line, behind the guy in the cap.

I greeted her first, as she had been waiting the longest.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی پاسخ دهیم.

آیا اعداد بین 1 تا 20 دارای ساختار خاصی برای یادگیری هستند؟

خیر زمانی که صحبت از اعداد یک تا بیست در زبان انگلیسی می‌شود باید بدانید که هیچ الگوی خاصی برای این اعداد وجود ندارد و همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا شما مجبور شوید که این اعداد را حفظ کنید تا بتوانید از آنها در جملات خود استفاده کنید.

برای اعداد بیشتر از 20 در زبان انگلیسی چه الگویی وجود دارد؟

در صورتی که قصد دارید از اعداد بیشتر از 20 در زبان انگلیسی استفاده کنید باید اول جایگاه و ارزش مکانی دهگان را در این زبان بشناسید. پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا دهگان عدد مدنظرتان را نوشته و سپس عدد مربوط به یکان را در ادامه آن بنویسید.

چه راه‌هایی برای آموزش اعداد 1 تا 100 به کودکان وجود دارد؟

استفاده از انواع بازی‌ها، فعالیت‌های گروهی، داستان‌ها و … می‌تواند به‌عنوان یک راهکار خوب برای آموزش اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی به کودکان باشد که شما هم می‌توانید این روش‌ها را امتحان کنید.

قوانین مربوط به استفاده از اعداد در انگلیسی

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن پایانی

اعداد انگلیسی از 1 تا 100 به حروف فارسی از اهمیت زیادی در زبان انگلیسی برخوردار هستند و یادگیری آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن جملات خود را در این زبان بسازید. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اطلاعات بیشتری را در زمینه آموزش زبان انگلیسی به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت موسسه زبان ایرانمهر نیز استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.


بیشتر بخوانید: صحبت کردن درباره پول به زبان انگلیسی

بیشتر بخوانید: شمارش اعداد به زبان انگلیسی


 

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.5 از 5 از 43 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. ایلیا
    5 آذر 1402
    پاسخ دادن

    بسیار عالی توضیح دادین من خیلی استفاده کردم.

    • ایرانمهر
      5 آذر 1402
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر ممنونم از شما
      موفق باشین

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید