IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
با انیمه انگلیسی یاد بگیرید
امتیاز کاربران: 3.6/5
نویسنده: ایرانمهر
27 فروردین 1398

با انیمه انگلیسی یاد بگیرید

تماشای انیمه از دوران کودکی پدرومادرهایمان تا اکنون، برپا است و هر سال، انیمه‌های متفاوتی نیز از تلویزیون صداوسیما‌ی جمهوری اسلامی پخش می‌شود. اگر از طرفداران پر و پا قرص انیمه‌های ژاپنی هستید که نیازی به توضیح نیست. طرف صحبتمان بیشتر با کسانی است که نمی‌دانند انیمه چیست. انیمه، کارتون‌های باکیفیت و جذابی است که توسط کشور ژاپن ساخته و وارد بازار می‌شود. این انیمه‌ها ژانرهای متفاوتی داشته و حتی بر اساس گروه سنی، به انواع متفاوتی تقسیم می‌شوند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

درست مثل وقتی که می‌خواهید یک فیلم سینمایی دانلود کنید. کافی است ژانر مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و حسابی لذت ببرید.

شاید تعجب کنید که می‌گوییم با تماشای این انیمه‌ها می‌توانید انگلیسی بیاموزید! اما جالب است بدانید، علاوه بر نسخه‌های به زبان ژاپنی، نسخه‌های دوبله‌ شده‌ی این انیمه‌ها نیز در دسترس است که نه تنها از جذابیت آن چیزی کم نکرده بلکه با بیانی شیوا و دوست داشتنی، انگلیسی را در شما تقویت می‌کند.

البته که تماشای یک انیمه‌ی دوبله شده به زبان انگلیسی راحت‌تر از تماشای فیلم‌های ارجینال به زبان انگلیسی است. چراکه در هنر دوبله، ساختارها کاملا رعایت شده و با تماشای یک کارتون مهیج، بدون آنکه متوجه شوید، می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی نیز بپردازید.

اگر از آن دسته طرفدارانی هستید که انیمه‌ها را فقط به زبان ژاپنی می‌بینید، کسی شما را سرزنش نمی‌کند. حقیقتا یک دوبله‌ی بد می‌تواند تمام سریال را نابود کند. اما برخی از انیمه‌ها آنقدر خوب دوبله شده که شاید بعدا نخواهید نسخه‌ی ژاپنی آن را ببینید. در ادامه، لیستی از این انیمه‌های دوبله‌ شده‌ی زیبا را به شما معرفی می‌کنیم تا هم حسابی لذت ببرید، هم زبان یاد بگیرید.

Blue Exorcist

مناسب گروه سنی: +15

این انیمه ماجرای پسری را به تصویر می‌کشد که در سنین نوجوانی به این پی می‌برد که در حقیقت، پسر بزرگترین اهریمن، یعنی ساتان است. بعد از فهمیدن این حقیقت، او تصمیم می‌گیرد  که با تمام توان، به یک جن گیر تبدیل شده و مقابل پدر خودش، قوی‌ترین و خطرناک‌ترین شیطان، بایستد. این انیمه دارای دو فصل جذاب بوده و به کمک نسخه‌ی انگلیسی آن، هم اصطلاحات فانتزی جالبی یاد می‌گیرید، هم دیالوگ‌های روزمره را به خوبی به خاطر می‌سپارید.

Death Note

مناسب گروه سنی :+18

این انیمه که در ابتدا، یک مانگای پرطرفدار بود ماجرای پسر جوان و باهوشی را روایت می‌کند که به طور اتفاقی، یک دفترچه‌ی مرگ پیدا می‌کند که با آن می‌تواند، هر شخصی که اراده می‌کند را به قتل برساند. بنابراین او تصمیم می‌گیرد پایه گذار عدالت در دنیا شده و انسان‌های خلافکار، خطرناک و فاسد را به قتل برساند. تماشای این انیمه‌ی مهیج در نسخه‌ی دوبله به انگلیسی را از دست ندهید. نسخه‌ی دوبله‌ شده‌ی این انیمه هم خاطراتتان را زنده می‌کند هم حسابی listening و  speaking‌ شما را تقویت می‌سازد.

با انیمه انگلیسی یاد بگیرید

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Soul Eater

مناسب گروه سنی: +13

دوبلرهای این انیمه به طرز باورنکردنی‌ای دقیقا در جلد کاراکترها فرو رفته‌اند! هر کاراکتری صدایی مناسب و متناسب با شخصیت و چهره‌اش دارد و اگر یکی از کاراکترها در نسخه‌ی ژاپنی، خیلی مودب بوده، در نسخه‌ی دوبله شده نیز رسمی‌تر و به عبارتی formal صحبت می‌کند و با سایر کاراکترها تفاوت دارد. تماشای این انیمه به صورت دوبله‌ شده بسیار توصیه می‌شود چون با بیانی واضح ولی دقیق و سریع، بدون آنکه متوجه شوید، مهارت در listening و speaking‌ را در شما افزایش می‌دهد.

Sword Art Online

مناسب گروه سنی:‌13+

این انیمه ماجرای تعدادی نوجوان را بیان می‌کند که تصمیم می‌گیرند در یک بازی آنلاین که به تازگی وارد بازار شده شرکت کنند. برای شرکت در این بازی باید کلاه‌هایی روی سرشان قرار داده و ذهنی، وارد بازی شوند. بعد از مدتی، متوجه می‌شوند که در این بازی، هیچ دکمه‌ی خروجی وجود ندارد و همان لحظه از طرف طراح این بازی‌ها پیغام می‌رسد که اگر می‌خواهید از بازی خارج شوید، باید تا صد مرحله‌ را طی کنید. اگر طی این مراحل آواتار خود را از دست دهید، از طریق دستگاهی که روی سرتان قرار دارد، مغزتان از کار افتاده و کشته خواهید شد. بنابراین این بچه‌ها، برای زنده ماندن شروع به بازی می‌کنند.

نسخه‌ی دوبله شده‌ی این انیمه را بیش از هجده هزار نفر تایید کرده‌اند. بنابراین، بد نیست به جای تماشای فیلم‌های آمریکایی و اروپایی، این انیمه‌ی مهیج و هیجان‌انگیز را تماشا کنید.

Attack On Titan

مناسب گروه سنی: +17

این انیمه، انیمه‌ای کلاسیک است که دورانی تخیلی در زمان‌های گذشته را بیان می‌کند. غول‌هایی خطرناک و گوشت خوار به کشور حمله می‌کنند و سال‌هاست که آسایش و امنیت را از مردم گرفته‌اند. بعد از مدتی، پسری که همیشه آرزوی کشتن تمام این هیولاها را دارد، به این نکته پی می‌برد که خودش، دورگه است و می‌تواند به یک هیولا، علیه سایر غول‌ها تبدیل شده و آن‌ها را از بین ببرد. این انیمه، هر ثانیه‌اش پر از هیجان است و حسابی آدرنالین خونتان را بالا می‌برد.

تماشای این انیمه را-البته در نسخه‌ی دوبله شده به زبان انگلیسی- از دست ندهید. هرچه نباشد، باید به انگلیسی تمرین کنید. پس با یک تیر، دو نشان بزنید، آن‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت مهارت زبان انگلیسی هستند.


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.6 از 5 از 27 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید