IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
قدرتمندترین پادکست های اسپانیایی
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
8 آبان 1401

قدرتمندترین پادکست‌های اسپانیایی برای زبان‌آموزان اسپانیایی در سال 2022

تعداد زیادی پادکست اسپانیایی در دسترس شما است اما نکته اینجاست که زمان محدود است. پس باید بدانیم که کدام یک به شما در راه رسیدن به تسلط به زبان اسپانیایی کمک خواهند کرد؟ با وجود پادکست‌های بسیار عالی، انتخاب ممکن است کمی سخت باشد.

بنابراین، من در این مقاله فهرستی از بهترین پادکست‌های اسپانیایی تهیه و توضیحات عمیقی در مورد آن‌ها ارائه کرده‌ام تا بتوانید موردی را انتخاب کنید که مطابق با نیاز و سلیقه شما باشد.

فراموش نکنید که گوش دادن به پادکست‌ها باعث می‌شود به سرعت به درجه بسیار خوبی از روانی مکالمه در زبان اسپانیایی برسید. این پادکست‌ها را حتماً در لیست خود داشته باشید و مهارت‌های شنیداری خود را با آن‌ها بهبود بخشید.

دوره های حضوری زبان اسپانیایی

دوره های حضوری اسپانیایی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان اسپانیایی برای بزرگسالان

آدیریا

آئودیریا تازه، سرگرم‌کننده و افسانه‌ای است.

این مجموعه پادکست جذاب برای زبان‌آموزان اسپانیایی تمام سطوح توسط دو برادر ساکن مالاگا به‌عنوان یک شرکت غیرانتفاعی ایجاد شده است.

هدف آنها ترویج زبان و فرهنگ اسپانیایی است، بنابراین تمام قسمت‌های پادکست به صورت رایگان عرضه می‌شود.

آدیریا منبعی غنی از مطالب شنیداری اسپانیایی است.  اگرچه پادکست به‎طور منظم به روز نمی‌شود، تا مارس 2021، 820 قسمت ایجاده شده است.

سطح دشواری هر قسمت عنوان می‌شود، بنابراین می‌دانید کدام قسمت برای سطح فعلی شما مناسب است.

پادکست کاملاً به زبان اسپانیایی است و طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های واقعی را پوشش می‌دهد: از بررسی فیلم و آموزش‌های صوتی آشپزی گرفته تا جلسات واژگان و سفر به فرهنگ اسپانیایی.

پادکست های اسپانیایی

Coffee Break Spanish

یکی از بهترین پادکست‌های زبان اسپانیایی، Coffee Break Spanish است.

این مجموعه زبانی که برنده جوایز زیادی نیز شده است، تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد و تمام زبان‌آموزان در تمام سطوح را هدف قرار می‌دهد.

در این پادکست شما می‌توانید تعداد 233 اپیزود سرگرم‌کننده که هر کدام 15 تا 20 دقیقه است را در اختیار داشته باشید. این اپیزودها به چهار فصل اصلی تقسیم شده است که نشان دهنده چهار سطح زبان است: مبتدی، متوسط، بالاتر از متوسط و پیشرفته.

علاوه‌ بر این، در این پادکست بخش‌های دیگری نیز وجود دارد از جمله خاطرات سفر، یک مجله صوتی، یک بخش اسپرسو و بخشی به نام En Marcha که در مورد سفر به مالاگا و مصاحبه با مردم محلی است.

میزبان شما در این کلاس‌های مکالمه، یک معلم زبان با تجربه با لهجه غلیظ اسپانیایی است.

علاوه بر او، در طول اپیزودهای مختلف چندین میزبان بومی و غیر بومی خواهید داشت. بهترین نکته در مورد این پادکست‌ها این است که مکالمات به همدیگر وابسته هستند.

موضوعاتی که این پادکست پوشش می‌دهد بسیار متنوع هستند. یک روز می‌توانید در مورد پیدا کردن راه خود در شهر یا سفارش قهوه و روز دیگر در مورد فدریکو گارسیا لورکا یا گنج غرق شده یاد بگیرید!

SpanishPod101

یکی از مزایای مهم SpanishPod101 این است که می‌توانید زبان اسپانیایی مناطق مختلف را به تفکیک برای خود انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید از بخش‌های مختلف دنیای اسپانیایی زبان، از جمله پرو، کاستاریکا و مکزیک یاد بگیرید.

این موضوع به شما کمک می‌کند زبان اسپانیایی هر منطقه را که ممکن است به آن سفر کنید یا به آن علاقه‌مند باشید یاد بگیرید. شما حتی می‌توانید با استفاده از آن روی لهجه خود بسیار کار و مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنید.

دیالوگ‌ها چندین بار تکرار شده و با انبوهی از مطالب مانند رونوشت‌ها، فهرست‌های واژگان، یادداشت‌های دستور زبان و بینش‌های فرهنگی تکمیل می‌شوند.

SpanishPod101 دربردارنده درس‌هایی برای سطوح مختلف زبانی است: از سطح مبتدی تا پیشرفته زبان اسپانیایی و ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز رایگان است.

Spanish Obsessed

در این پادکست برنامه‌های عالی یادگیری زبان توسط یک زوج اسپانیایی زبان واقعی ارائه می‌شود‌.

راب اهل لندن است و لیز اهل کلمبیا است. در این برنامه آنها خلاقیت زیادی را به‌کار برده‌اند، بنابراین از دروس آماده شده آن‌ها بسیار لذت خواهید برد.

پادکست‌ها به سه سطح تقسیم می‌شوند: سطح مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته می‌شود. در این پادکست مهارت مکالمه روزانه بسیار تقویت می‌َشود. منظور از مکالمه صحبت‌هایی است که در خارج از کتاب‌ها و کلاس‌های درسی ارائه می‌شود.

StudySpanish.com

اولین چیزی که هنگام گوش دادن به این پادکست‌های جامع اسپانیایی توجه شما را جلب می‌کند موسیقی پر جنب‌وجوش آنها است.

این پادکست، یک سفر کامل به زبان اسپانیایی برای زبان‌آموزان مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته را ارائه می‌دهد.

ساختار درس‌ها کاملاً رسمی بوده و حول محور دستور زبان اسپانیایی می‌چرخد. هر قسمت به یک موضوع گرامری خاص اختصاص دارد و پر از توضیحات مفید است.

همچنین گنجینه‌ای از مطالب دیگر در وب‌سایت وجود دارد، از جمله درس‌های تلفظ، گرامر و واژگان، آزمون‌های کوچک و تمرین‌های فعل.

تقریباً همه‌چیز در کل مجموعه پوشش داده شده است.

نکته مهم: اگر به‌دنبال یک مجموعه پادکست رایگان هستید، باید به دنبال پادکست دیگری باشید، زیرا فقط دو قسمت از این پادکست به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

PodcastsInSpanish.org

وقتی به این پادکست‌ها گوش می‌دهید، احساس می‌کنید در حال استراق سمع مکالمه واقعی بین افراد بومی هستید.

دیالوگ‌ها با سرعت عادی و طبیعی ارائه می‌شوند. یعنی در واقع شعار این پادکست “مکالمات طبیعی، اسپانیایی واقعی” است تصادفی نیست.

سعی کنید تا حد امکان آنچه را که گفته می‌شود درک کنید اما اگر نتوانستید با چیزی که گفته می‌شود ارتباط بگیرید جای نگرانی نیست.

هر پادکست با یک متن، یک پاسخنامه و لیست واژگانی همراه است (البته فقط برای اعضای پولی موجود است).

پس از بررسی این موارد می‌توانید مجدداً پادکست را گوش دهید و با آن ارتباط بهتری بگیرید.

فکر و تلاش زیادی برای ساختن این پادکست‌های اسپانیایی انجام شده است و گفتگوها طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند، از موضوعاتی چون شبکه‌های اجتماعی بگیر تا ارتباط ما با یکدیگر و حتی سفر به باغ وحش.

قدرتمندترین پادکست_های اسپانیایی برای زبان آموزان اسپانیایی

Notes in Spanish

یادداشت‌ها به زبان اسپانیایی توسط یک زن و شوهر که ساکن مادرید هستند ساخته شده است.

بن اهل انگلستان است و مارینا اهل مادرید. این دو با هم سفری به دنیای زبان اسپانیایی دارند و با استفاده از عبارات مکالمه واقعی در مورد اتفاقات زندگی واقعی صحبت‌هایی ارائه می‌دهند.

از سال 2005 تاکنون بیش از 40 میلیون بارگیری از این پادکست در سراسر جهان انجام شده است!

نکته مهم: برای دریافت گزارش رایگان «Kickstart Your Spanish» در خبرنامه آنها اشتراک خریداری کنید.

Spanishland School

پادکست مدرسه اسپانیایی توسط آندریا الجر به‌عنوان راهی برای نزدیک کردن زبان اسپانیایی آمریکای لاتین به زبان‌آموزان ایجاد شد.

این پادکست که عمدتاً به زبان اسپانیایی پیش می‌رود، از مارس 2021 حدود 287 قسمت را ارائه کرده و هر سه تا پنج روز یکبار مطالب آن به‌روز می‌شود.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید