IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی 16 منبع عالی برای یادگیری دویچ در جاده
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
20 آذر 1402

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی: 16 منبع عالی برای یادگیری دویچ در جاده

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد آموزش زبان آلمانی را دارید؛ ولی فرصت چندانی برای انجام این کار ندارید؟ اگر جز این دسته از افراد هستید بدون شک به دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در بهترین فرصت‌ها این زبان جذاب و دوست‌داشتنی را بیاموزید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی امروزه امکان‌پذیر است و منابعی وجود دارند که این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند تا بتوانید در حین رانندگی نیز اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید.

شما با استفاده از این منابع نه‌تنها می‌توانید گرامر زبان آلمانی را بیاموزید؛ بلکه این امکان برای شما وجود دارد که  مکالمه به زبان آلمانی را نیز به بهترین شکل ممکن بیاموزید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از محبوب‌ترین منابعی که برای این کار وجود دارند را به شما معرفی کنیم.

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی از طریق پادکست

دوره های آموزش زبان آلمانی

دوره های حضوری آلمانی ایرانمهر
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی از طریق پادکست

یکی از بهترین روش‌هایی که برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی وجود دارد استفاده از پادکست‌هایی است که به زبان آلمانی تهیه شده‌اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را به یکی از پادکست‌هایی که به زبان آلمانی هستند متصل کرده و شروع به گوش دادن آن کنید. در ادامه بارها و بارها یک پادکست را گوش دهید تا دقیقا متوجه شوید که از چه کلماتی در آنها استفاده شده است و سعی کنید صحبت‌های گوینده را درک کنید. در ادامه لیستی از این پادکست‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

1- Nachrichtenleicht Audio News

carNachrichtenleicht یک وب‌سایت بسیار جذاب برای زبان‌آموزان در سطح A1 و A2 است که واژگان مفید و واقعی در زبان آلمانی را به بیانی ساده و با کمک ساختارهای گرامری بسیار ساده در اختیار شما قرار می‌دهد. این وب‌سایت رویدادهای جاری را به‌صورت مقالاتی به شما ارائه می‌دهد که با صدای سه دقیقه‌ای گوینده‌ای که مقالات به زبان آلمانی را بسیار بسیار آهسته می‌خواند همراه می‌شود.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که فایل‌های صوتی همگی قابل دانلود هستند و این کلیپ‌ها را می‌توانید در حین رانندگی نیز گوش دهید.

2- Deutsche Welle Podcasts

یادگیری زبان آلمانی از طریق carDeutsche Welle’s news podcasts یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد. سطح صدای پادکست‌های این سایت بسیار شبیه به سایت قبلی است و تنها تفاوتی که دارد این است که جملات و کلماتی که در آن استفاده می‌شوند دارای سطوح بالاتری بوده و در سطوح b تا c1 قرار دارند. این پادکست‌ها نیز به‌صورت فایل mp3 برای دانلود در دسترس هستند که زبان‌آموزان زبان آلمانی که در سطح متوسط قرار دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند.

دقت داشته باشید که این منبع نیز فایل‌های صوتی را به شما ارائه می‌دهد که به شما در تقویت واژگان و یادگیری مکالمه به زبان آلمانی کمک می‌کند و می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی به شمار بیاید.

3- Slow German

پادکست‌های The Slow German یکی از بهترین منابعی هستند که امروزه برای یادگیری زبان آلمانی در ماشین و در حین رانندگی وجود دارند. اولین نکته‌ای که درباره این پادکست‌ها وجود دارد این است که آنها به هیچ وجه با اخبار سروکار ندارند؛ بلکه روی موضوعات مفید متنوعی از جمله ازدواج، روزنامه و تاریخ تمرکز دارند. این پادکست‌ها به‌صورت mp3 نیز قابل دانلود هستند که می‌توانید آنها را تهیه کنید. از طرف دیگر متن این پادکست‌ها نیز به‌صورت فایل PDF قابل دانلود است.

4- Coffee Break German

Coffee Break German یکی از بهترین پادکست‌هایی است که برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی وجود دارد و گوش دادن به پادکست‌های آن بدون شک می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد. این پادکست‌ها در واقع پادکست‌های آموزش زبان هستند که رویکردی آرام و دوستانه را برای آموزش زبان آلمانی دارند. در این پادکست‌ها میزبان‌ها، مارک و توماس، موضوعات و مهارت‌های زبانی مختلفی را پوشش می‌دهن و آن را برای زبان‌آموزان در تمامی سطوح توضیح می‌دهند.

5- GermanPod101

GermanPod101 نیز یکی دیگر از پادکست‌های جذابی است که امروزه برای یادگیری زبان آلمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این پادکست از جمله منابعی است که فایل‌های صوتی شامل گرامر، واژگان و بینش‌های فرهنگی مختلفی را پوشش می‌دهد. از طرف دیگر این پادکست‌ها دروس ساختاریافته‌ای را همراه با موارد آموزشی اضافی برای درک هرچه بیشتر شما ارائه می‌دهد که باعث می‌شوند تا روند یادگیری به میزان زیادی بهینه‌سازی شود.

6- Learn German by Podcast

پادکست‌های Learn German by Podcast نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا زبان آلمانی را در حین رانندگی بیاموزید. این پادکست‌ها دروس صوتی همراه با رونوشت و راهنمای هر درس را به شما ارائه می‌دهند. میزبانان آن یک آلمانی است که به زبان مادری صحبت می‌کند و یک شخص آلمانی غیربومی است که همین عامل نیز باعث می‌شود تا یک تجربه یادگیری پویا و جذاب برای زبان‌آموزان ایجاد شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پادکست که باعث می‌شود تا از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی به شمار بیاید این است که جنبه‌های مختلف زبان آلمانی را پوشش می‌دهد.

یادگیری زبان آلمانی از طریق موسیقی

دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی

دوره های آنلاین آلمانی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

بیشتر بخوانید: شش راه یادگیری زبان با گوشی همراه

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی از طریق موسیقی

بدون شک پادکست‌ها می‌توانند به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان آلمانی در زمان رانندگی به شمار بیایند و مزایای زیادی را به همراه داشته باشند. با این حال گاهی اوقات شما تنها می‌خواهید صدای موسیقی را بالا برده و شروع به رانندگی کنید. این کار مخصوصا در زمانی که در اتوبان هستید جذابیت‌های زیادی را می‌تواند به همراه داشته باشد. نیازی نیست نگران باشید تعدادی از نوازندگان آلمانی هستند که آهنگ‌های جذابی را برای کمک به شما ایجاد کرده‌اند و در آنها از دستور زبان و واژگان آلمانی استفاده کرده‌اند.

این آهنگ‌های کلاسیک آلمانی را بررسی کنید تا بتوانید به‌راحتی اقدام به یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی کنید. در ادامه لیست این آهنگ‌ها را به شما ارائه داده‌ایم.

7- Marteria

درک موسیقی‌های رپ معمولا برای زبان‌آموزانی که کار خود را تازه شروع کرده‌اند راحت‌تر از درک راک است. به همین علت نیز ما آهنگ‌های رپ Marteria را در صدر این لیست قرار دادیم. اگر درک شما از زبان آلمانی در سطح مبتدی است با اگر تنها موسیقی‌های رپ را دوست دارید بدون شک این آهنگ‌ها یک گزینه جذاب برای شما خواهند بود. آهنگ‌های Marteria دارای موضوعات متنوعی هستند که در آنها از آهنگ‌های غمگین گرفته تا آهنگ‌هایی که به محل تولدش ادای احترام می‌کند وجود دارند.

8- Andreas Bourani

اگر شما هم علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی هستید باید بدانید که شنیدن آهنگ‌های پاپ Andreas Bourani یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای این کار پیش روی شما قرار دارد. پخش این آهنگ‌ها در حین رانندگی می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. Andreas Bourani یک خواننده و ترانه‌سرا است که آهنگ‌های جذابی را به زبان آلمانی ساخته است.

9- آهنگ‌های Nena

Nena یکی از خواننده‌های آلمانی است که آهنگ‌های او بسیار بیشتر از سایر خواننده‌ها رنگ و بوی گذشته را دارد. یکی از معروف‌ترین آهنگ‌هایی که او خوانده آهنگی است که بر علیه جنگ سرد ایجاد کرده است. از طرف دیگر او درباره دسته‌ای از بادکنک‌ها که با یوفوهایی اشتباه گرفته می‌شوند و ناخواسته جرقه جنگ جهانی سوم را می‌زنند نیز آهنگ خوانده که به یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های او تبدیل شده است. این آهنگ یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های کشور آلمان نیز شناخته می‌شود که تجربه گوش دادن به آن در حین رانندگی تجربه شیرینی خواهد بود.

10- Tokio Hotel

Tokio Hotel به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها در صحنه راک آلمان تبدیل شده و قلب نوجوانان را در سراسر جهان و به ویژه در اواسط دهه 2000 تسخیر کرد. این گروه که اهل ماگدبورگ هستند و در سال 2001 تشکیل شده‌اند از دوقلوهای با استعداد کائولیتز و بیل تشکیل شده‌اند که البته اعضای دیگری نیز در این گروه حضور دارند که از جمله آنها می‌توان به بیل، تام، گئورگ و گوستاو شافر اشاره کرد.

موفقیت این گروه با انتشار اولین آلبوم آنها به نام Schrei به دست آمد، جایی که به طور یکپارچه آهنگ‌های آلمانی و انگلیسی را با یکدیگر ترکیب کردند. چیزی که هتل توکیو را نسبت به سایر گروه‌ها متمایز می‌کند مهارت آنها در ساختن آهنگ‌هایی با ملودی‌های جذاب، ادغام آنها به‌صورت یکپارچه با حال و هوای راک است. این ترکیب منحصربه‌فرد است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا شور و انرژی آهنگ‌های این گروه به میزان زیادی افزایش پیدا کند و این آهنگ‌ را به یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی تبدیل کند.

11- Helene Fischer

Helene Fischer یک ابر قدرت در صحنه موسیقی آلمان به شمار می‌آید. او توانایی‌های باورنکردنی در تکان دادن ژانر Schlager دارد که همه چیز مربوط به آهنگ‌های پاپ جذاب و حس خوبی است که این آهنگ‌ها به مردم کشور آلمان منتقل می‌کنند. هلن اصالتا اهل کراسنویارسک روسیه بود و در دوران کودکی راهی کشور آلمان شد. او اثرات واقعا شگفت‌انگیزی را از خود به جای گذاشته است و چیزی که او را متمایز می‌کند این است که او ترکیبی از استعداد و کاریزما را دارد.

او در بسیاری از زمینه‌ها و ژانرهای مختلف از جمله پاپ اثرات فوق‌العاده‌ای را تولید کرده است و تنها برای یک گروه خاص آهنگ نمی‌سازد. این استعداد شگفت‌انگیز باعث می‌شود تا تمامی افراد با سلایق مختلف بتوانند با موسیقی‌های او ارتباط خوبی را برقرار کنند.

یادگیری زبان آلمانی از طریق آموزش صوتی

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی از طریق آموزش‌های صوتی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی بوده و قصد دارید مهارت‌هایی از جمله گرامر زبان آلمانی و دایره واژگان خود را تقویت کنید باید بدانید که برخی از دروس آلمانی وجود دارند که می‌توانید به‌صورت صوتی به آنها دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کنند کلمات و عبارات کلیدی را در حالی که در جاده هستید بیاموزید. این درس‌ها برای افرادی که در زمینه یادگیری زبان انگلیسی مبتدی هستند یک گزینه جذاب به شمار می‌آیند.

یکی از ویژگی‌های مهم این دروس این است که شما را مجبور می‌کنند تا با گوش دادن و تکرار مطالب آنها را بیاموزید که بدون شک یک روش تمرینی جذاب به شمار می‌آید. از جمله این دروس صوتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

12- Learn in Your Car German

Learn in Your Car German مجموعه‌ای کامل از کلمات و عبارات کلیدی را به شما آموزش می‌دهد و زبان‌آموزان را در مراحل ابتدایی یادگیری زبان با تکرار اجباری مطالب کمک می‌کند. اگر به‌تازگی یادگیری زبان آلمانی را شروع کرده‌اید استفاده از این آموزش‌ها به شما کمک می‌کند تا به‌صورت خودآموز بسیاری از مطالب را بیاموزید.

13- Pimsleur Language Learning

Pimsleur Language Learning یکی از بهترین منابعی است که امروزه می‌توانید با استفاده از آن زبان آلمانی را با سرعت کلاس‌های حضوری بیاموزید. این دوره صوتی از طریق دروس 30 دقیقه‌ای که موضوعات خاصی را مورد هدف قرار می‌دهند به شما ارائه می‌شوند. این برنامه شاید در ابتدا کمی گران به نظر برسد؛ ولی با توجه به 120 درس 30 دقیقه‌ای که به شما ارائه می‌دهد می‌تواند برای رفت‌وآمدهای طولانی بسیار مناسب باشد.

البته باید دقت داشته باشید که این دوره بسته به مواردی که شما انتخاب می‌کنید در قیمت‌های متفاوتی به شما ارائه می‌شود. پس اگر شما هم به دنبال بهترین روش برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی هستید می‌توانید از این دوره استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

14- Deutsche Welle Audio trainer

اگر شما هم به دنبال بهترین دوره‌های صوتی برای یادگیری زبان آلمانی در زمان رانندگی هستید می‌توانید از دوره Deutsche Welle Audio trainer برای این کار استفاده کنید. این دوره برای زبان‌آموزانی که در سطح a1 و a2 قرار دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد و البته نباید فراموش کنید که امکانی را برای شما فراهم می‌کد تا بتوانید تلفظ این زبان را نیز تمرین کرده و با گوش دادن و تکرار واژگان، دایره لغات خود را گسترش دهید.

یکی از مزایای بسیار مهم این دوره این است که فایل‌های صوتی آن در قالب MP3 در دسترس هستند که به‌راحتی می‌توانید آنها را دانلود کرده و به‌صورت آفلاین نیز به آنها گوش دهید.

15- The Michel Thomas Method: Total German

امروزه افراد زیادی تمایل به یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی دارند که اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که یکی از بهترین روش‌هایی که برای یادگیری این زبان در زمان رانندگی وجود دارد استفاده از دوره The Michel Thomas Method: Total German است.. Michael Thomas یک مدرس آلمانی است که یک رویکرد جدید مبتنی بر فایل‌های صوتی را برای یادگیری زبان آلمانی طراحی کرده که از همان ابتدا روی درک و ساخت جملات در زبان آلمانی تاکید دارد.

این دوره یک دوره زبان آلمانی کامل است که توسط یک معلم باتجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی یعنی Michael Thomas طراحی و ساخته شده است. نحوه طراحی این دوره به شکلی است که کاملا تعاملی و جذاب بوده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در حین آموزش سرگرم شوید. این مدرس زبان آلمانی را به اجزای مختلف تقسیم‌بندی می‌کند و به زبان‌آموز اجازه می‌دهد تا بتواند جملات موردنیاز خود را بسازد و روی مفاهیم گرامری نیز تمرکز ویژه‌ای داشته باشد.

اگر شما هم در سطح مبتدی یا متوسط قرار دارید بدون شک استفاده از این دوره می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که پیش روی شما قرار دارد.

16- Assimil German with Ease

Assimil German with Ease یک روش جدید برای یادگیری زبان آلمانی است که روی دروس صوتی تمرکز دارد و البته این دروس را در کنار یک نسخه چاپی از کتاب خود به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان رانندگی به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را بیاموزید. این دوره آموزشی به شکلی طراحی شده است که زبان‌آموزان مبتدی نیز بتوانند به‌راحتی از آن برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنند و رویکرد آن نیز یک رویکرد تدریجی و شهودی برای یادگیری زبان آلمانی است.

بخش صوتی این دوره آموزشی دارای دیالوگ‌ها، واژگان و تمرینات مختلفی است که به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد تا زبان آلمانی را به‌صورت کاملا طبیعی بیاموزند. البته باید دقت داشته باشید که کتاب این دوره آموزشی نیز ترجمه و تمرینات اضافی را برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی پاسخ دهیم.

چرا یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی؟

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و در زمانی که در جاده هستید زبان آلمانی را به ساده‌ترین شکل ممکن بیاموزید.

چه راه‌هایی برای یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی وجود دارد؟

از جمله روش‌هایی که برای این کار وجود دارد می‌توان به گوش دادن به پادکست در زمان رانندگی، گوش دادن به موسیقی‌های آلمانی و البته گوش دادن به دوره‌های صوتی آموزش زبان آلمانی اشاره کرد.

یادگیری زبان آلمانی در حین راننـــدگی

دوره های خصوصی آموزش زبان آلمانی

دوره های خصوصی آلمانی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان آلمانی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان آلمانی برای بزرگسالان

سخن پایانی

یادگیری زبان آلمانی در حین رانندگی یکی از بهترین روش‌هایی است که امروزه برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن زبان آلمانی را بیاموزید. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در دوره های آموزشی ایرانمهر نیز شرکت کنید. شرکت در کلاس‌هایی که امروزه توسط موسسه زبان ایرانمهر برگزار می‌شود به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت این زبان را بیاموزید.

بیشتر بخوانید : فرمول هفت مرحله‌ای یادگیری زبان در 90 روز

بیشتر بخوانید : ساده‌ترین راه‌کارها برای یادگیری 12 وجه در زبان انگلیسی

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 27 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید