IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
آموزش مکالمه انگلیســـی در بانک
امتیاز کاربران: 4.4/5
نویسنده: ایرانمهر
14 دی 1401

آموزش مکالمه انگلیسی در بانک

گاهی لازم است به بانک مراجعه کنید. بسیاری از مردم این کار را انجام می‌دهند.

و اگر به بانکی در یک کشور انگلیسی زبان بروید، باید از اصطلاحات انگلیسی استفاده کنید. این می‌تواند برای زبان آموزان انگلیسی کمی‌ چالش برانگیز باشد. پس برای تمرین مکالمه انگلیسی برای مراجعه به بانک، مقاله‌ی زیر را بخوانید و هر نکته‌ای را که می‌خواهید، به خاطر بسپارید. چون این مطلب به صورت کامل راجع به بانک و تمام بخش‌های مربوط به آن در زبان انگلیسی نوشته شده است.

آموزش مکالمـــمه انگلیسی در بـــانک

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

انواع مختلف بانک‌ها

سه نوع بانک اصلی وجود دارد که می‌خواهیم همین الان به شما معرفی کنیم. بیشتر مردم فقط باید در مورد این سه بانک اصلی بدانند.

Commercial Banks/High Street Banks

بانک‌های تجاری/بانک‌های خیابانی

اینها از نوع بانک‌هایی هستند که اکثر مردم در سراسر جهان از آنها استفاده می‌کنند. بانک‌هایی که در هر شهر و ایالتی می‌بینیم. نوع بانک‌هایی که می‌توانند از پول مردم مراقبت کنند و به سایر نیازهای بانکی مانند وام، وام مسکن و پس انداز کمک کنند.

در آمریکا به آنها commercial banks و در بریتانیا به آن‌هاHigh Street Banks می‌گویند.

بانک‌های تجاری رایج در آمریکا عبارتند از JPMorgan، Bank of America، Wells Fargo و Citigroup.

در انگلستان، بانک‌های رایج High Street شامل HSBC Holdings، Lloyds Banking Group، Royal Bank of Scotland Group و Barclays هستند.

هر کشوری بانک‌های تجاری خود را دارد. بانکی که از پول شما مراقبت می‌کند به احتمال زیاد یک بانک تجاری است.

Central Banks

بانک‌های مرکزی

بانک‌های مرکزی از تمام ارز کشور مراقبت می‌کنند. آنها آنجا هستند تا مطمئن شوند که کشور ورشکست نمی‌شود یا مسائل دیگری مانند تورم از کنترل خارج نمی‌شود.

مهمترین بانکهای مرکزی عبارتند از:

U.S. Federal Reserve

European Central Bank

Bank of England

Bank of Japan

Swiss National Bank

Currency Exchange/Bureau de Change

آموزش مکالمه انگلیسی در بــــانک

صرافی

اینها رسما بانک نیستند، دفاتر تجاری هستند. اما بسیاری از مردم در سراسر جهان از آنها استفاده می‌کنند، بنابراین ما آنها را در اینجا اضافه کردیم.

اینها اغلب کیوسک‌های کوچکی هستند که می‌توانند پول را از یک ارز به ارز دیگر تغییر دهند. شما می‌توانید آنها را در بسیاری از مناطق توریستی یا در مرکز شهرها یا شهرهای بزرگ پیدا کنید.

آنها اغلب نرخ ارز مطلوب‌تری نسبت به بانک‌ها ارائه می‌دهند.

بسیاری از انواع دیگر بانک‌ها در دنیا مانند بانک‌های سایه، بانک‌های سرمایه گذاری، بانک‌های تعاونی، بانک‌های صنعتی و بانک‌های کشاورزی وجود دارند اما اکثر مردم نیازی به دانستن آنها ندارند.

دو نوع اصلی حساب‌های بانکی

اگر از خدمات یک بانک استفاده می‌کنید، پس یک حساب بانکی دارید.

اما چه نوع حساب بانکی دارید؟ بیایید نگاهی به رایج‌ترین انواع حساب‌های بانکی بیندازیم.

Checking Account/Current Account

این رایج‌ترین نوع حساب بانکی است که امروزه مردم از آن استفاده می‌کنند. اگر مشغول به کار هستید، حقوقتان را در این حساب دریافت می‌کنید. شما با این حساب است که صورتحساب‌های خود را پرداخت می‌کنید و برای دسترسی فوری به پول خود از آن استفاده می‌کنید.

شما می‌توانید از دستگاه خودپرداز برای واریز یا برداشت پول از حساب خود استفاده کنید و همچنین می‌توانید با این حساب، چکی بنویسید که بانک از حساب شما می‌گیرد. اکثر حساب‌های چکی/جاری امروزه بانکداری اینترنتی نیز ارائه می‌دهند.

Savings Account

حساب پس انداز

حساب پس انداز دقیقاً همان چیزی است که می‌گوید – حسابی که در آن پول خود را پس انداز می‌کنید.

یک حساب پس انداز خوب به شما مقداری سود برای پول ذخیره شده در حسابتان می‌دهد. این بدان معنی است که هر ماه بانک مقداری اضافی به حساب شما اضافه می‌کند زیرا شما در آنجا پول ذخیره کرده‌اید.

اما معمولاً پول زیادی اضافه نمی‌کنند. و برای یک حساب پس انداز نباید هزینه نگهداری ماهانه پرداخت کنید.

آموزش مکـــالمه انگلیسی در بانک

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

انواع کارت‌های بانکی

این روزها انواع مختلفی از کارت‌ها وجود دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم که به حساب بانکی ما متصل هستند.

اساساً، دو نوع اصلی از کارت‌های بانکی وجود دارد که امروزه مردم از آنها استفاده می‌کنند – کارت نقدی و کارت اعتباری.

Debit Card

کارت نقدی

اینها رایج‌ترین نوع کارت‌های بانکی امروزی هستند. اکثر افرادی که حساب بانکی دارند از کارت نقدی استفاده می‌کنند.

می‌توانید از کارت بانکی خود برای برداشت پول از حساب بانکی خود با استفاده از دستگاه خودپرداز استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کارت نقدی برای پرداخت اقلام در مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها استفاده کنید – به شرطی که وجوه کافی در حساب بانکی خود داشته باشید!

 Credit Card

کارت اعتباری

این یک نوع کارت دیگر است. بانک بسیار خوشحال می‌شود اگر از این کارت استفاده کنید زیرا یک وام است – و آنها می‌توانند به آن بهره اضافه کنند. شما برای خرید چیزی در یک مغازه یا رستوران می‌توانید از این کارت استفاده کنید و مجبور نیستید تا پایان ماه پول را به بانک برگردانید.

یا می‌توانید تا زمانی که شرایط توافق شده بین شما و کارت اعتباری، پرداخت را به تاخیر بیاندازید.

این کارت‌ها کمی‌ خطرناک هستند… می‌توانند شما را تشویق کنند که پولی را که ندارید خرج کنید.

اما امروزه بیشتر مردم کارت اعتباری دارند.

چگونه درک مطلب و واژگان را یاد بگیریم

چیزهایی که می‌توانیم در بانک ببینیم

اکثر بانک‌ها طراحی‌های بسیار مشابهی در داخل دارند. پس قطعا حین آموزش زبان انگلیسی، متوجه تشابهات بین‌المللی در اصطلاحات خواهید شد.

اکثر بانک‌ها دارای موارد زیر هستند:

ATM

safety deposit box

safe

desks

waiting area

ticket machine

teller line

بیایید اینها را با جزئیات بررسی کنیم.

 ATM

این دستگاهی است که معمولاً در مجاورت خود بانک یافت می‌شود و مردم می‌توانند از طریق آن پول را برداشت یا واریز کنند.

دستگاه خودپرداز ممکن است داخل بانک یا بیرون باشد – و گاهی اوقات ممکن است در جایی باشد که اصلاً بانکی وجود نداشته باشد. آنها بسیار راحت هستند و مردم همیشه از آنها برای سرعت و کارایی استفاده می‌کنند.

قبل از دستگاه‌های خودپرداز، مردم باید در صف قرار می‌گرفتند و برای برداشت پول به عابر بانک مراجعه می‌کردند. وقت گیر و خسته کننده بود.

اما خطر دستگاه‌های خودپرداز این است که سارقان گاهی اوقات دستگاهی را در دستگاه قرار می‌دهند که اطلاعات روی کارت شما را می‌خواند. سپس دزدها می‌توانند پول شما را بردارند.

Safety Deposit Box

این یک جعبه با امنیت بالا است که معمولاً در یک منطقه بسیار امن و محافظت شده از بانک یافت می‌شود و افراد می‌توانند اشیاء قیمتی خود را در آنجا نگهداری کنند.

مردم ممکن است الماس یا سایر سنگ‌های ارزشمند را در اینجا ذخیره کنند. یا شاید برخی از اسنادی که بسیار خصوصی هستند و نمی‌خواهند دیگران آنها را بخوانند.

 Safe/Vault

گاوصندوق، یک جعبه فولادی بزرگ است که بانک هر ارز یا اشیاء قیمتی دیگری را در آن نگه می‌دارد. جعبه بسیار محکم است و بلند کردن یا شکستن آن بسیار دشوار است.

این روزها استفاده از گاوصندوق توسط بانک‌ها چندان رایج نیست زیرا بیشتر تراکنش‌های پول دیجیتالی هستند.

Desks

بسیاری از بانک‌ها در قسمت جلویی یک میز دارند. اینها برای مشتریان است که با یکی از کارکنان در مورد هر گونه خدمات ویژه‌ای که ممکن است نیاز داشته باشند صحبت کنند.

Waiting Area

بانک فضای بزرگی را برای مشتریانی که منتظر صحبت با یکی از عابر بانک هستند اختصاص خواهد داد. قسمت انتظار معمولاً چند ردیف صندلی دارد.

 Ticket Machine

در جلوی در ورودی بانک – یا شاید نزدیک منطقه انتظار – یک دستگاه بلیط وجود دارد. مشتریان دکمه را فشار می‌دهند و دستگاه بلیط صادر می‌کند. روی بلیط شماره مشتری درج شده است. با نگاه کردن به چراغ بالای ردیف عابر بانک می‌توانید متوجه شوید که نوبتتان کی می‌رسد.

آموزش مکالمه انگلیسی در بانک

افرادی که می‌توانیم در بانک ببینیم

شما می‌توانید یکی از افراد زیر را در بانک پیدا کنید:

personal banker

manager

cashier/teller

security guard

clerk

customers

 

Personal Banker

این شخصی است که در مورد سایر خدمات با او صحبت می‌کنید. ممکن است بخواهید وام بخواهید یا در مورد طرح‌های پس انداز که بانک ارائه می‌دهد صحبت کنید. اگر چنین است، پس باید با یکی از بانکداران شخصی صحبت کنید.

Manager

هر کسب و کاری یک مدیر دارد. و بانک تفاوتی ندارد. مدیر بانک بانک را اداره می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز به خوبی کار می‌کند. او ممکن است مجبور شود در مورد خدمات پیچیده‌تری که بانک ارائه می‌دهد با مشتریان صحبت کند. مدیر بانک معمولا دفتر خود را در داخل بانک دارد.

 Cashier/Teller

اینها افرادی هستند که اکثر مشتریان در بانک با آنها صحبت می‌کنند. آنها پشت یک ردیف پیشخوان به نام تلر لاین می‌نشینند.

آنها می‌توانند اکثر مسائل یا سوالاتی که مشتریان در مورد بانکداری شخصی خود دارند را حل کنند. آنها می‌توانند در مواردی مانند صدور چک/چک جدید یا کارت بدهی – یا حتی کارت اعتباری در بسیاری از موارد، به مشتریان کمک کنند. آنها برای کمک به مشتریان عادی که به بانک می‌آیند آنجا هستند.

 Security Guard

اکثر بانک‌ها محافظان امنیتی خواهند داشت. بانک معمولاً تیم کوچکی از نگهبانان دارد مگر اینکه بانک در یک روستای کوچک خواب‌آلود و دور از اکثر شهرها باشد. در بسیاری از بانک‌ها، این افراد می‌توانند مردانی با یونیفرم باشند که فقط به عنوان یک اقدام امنیتی در آنجا حضور دارند.

 Clerk

بانک ممکن است تعدادی کارمند عادی را استخدام کند. اینها اغلب جوانانی هستند که شاید اولین کارشان را انجام می‌دهند. آنها در موقعیت یادگیری هستند و ممکن است فقط به عنوان حضور در بانک در صورتی که مشتری در مورد چیزی نیاز به کمک داشته باشد، مورد نیاز باشد.

Customers

و شما نمی‌توانید یک بانک بدون مشتری داشته باشید. به هر بانکی بروید، مشتریانی را در بانک خواهید دید که منتظر خدمات هستند.

اصطلاحات رایج بانکی به زبان انگلیسی

در بانک‌ها از اصطلاحات تخصصی استفاده می‌شود که نیاز به توضیح مختصری دارد. این اصطلاحات حتی در زبان مادری خودتان نیز به توضیح نیاز دارند، چه برسد به اینکه با یک بانک خارجی طرف باشید. پس حتما به خواندن ادامه دهید تا در یادگیری زبان انگلیسی برای مراجعه به بانک، به موفقیت کامل برسید.

 

 To Deposit

این عمل همان سپرده‌گذاری یا قرار دادن پول در حساب بانکی شما است.

I would like to deposit some cash into my account.

Can I pay this cheque into my bank account, please?

I want to deposit my paycheck into my bank account. How can I set that up, please?

To Withdraw

این عمل خارج کردن پول از حساب بانکی شما است. مردم معمولا ترجیح می‌دهند پول‌های خود را به صورت نقدی خارج کنند اما معامله می‌تواند به شکل‌های دیگری نیز انجام شود.

I want to withdraw $500 from my account

Can I take out some cash, please? (In the UK, people say take out instead of withdraw)

آموزش مکالمه انگلیسی در بانک

Bank Balance

این مقدار پول در بانک شما است. می‌توانید با بررسی موجودی خود در یکی از دستگاه‌های خودپرداز آن را چک کنید.  مردم معمولاً خودپرداز را چک می‌کنند زیرا سریعتر و راحت تر است.

Excuse me, how can I check my bank balance?

I need to confirm something about my bank balance. Can you help me?

 

 Bank Statement

این معمولاً یک ورق کاغذ است که تمام برداشت‌ها و سپرده‌های شما را از و به حساب بانکی شما نشان می‌دهد. بانک شما ممکن است یک صورت حساب بانکی معمولی برای شما ارسال کند که بتوانید آن را بررسی کنید. اما اگر مشکلی وجود دارد که می‌خواهید آن را بررسی کنید، می‌توانید از عابر بانک درخواست صورت حساب بانکی کامل کنید.

Would it be possible to have a bank statement of my account for the last month?

Can I see my bank statement for the last six weeks? I need to check something.

Branch

بانک‌ها معمولاً یک دفتر مرکزی در یک شهر بزرگ دارند و به چند شعبه‌ی مختلف تقسیم می‌شوند. برخی از شعب بانک ممکن است بسیار بزرگ باشند و کلیه خدمات و امکانات رفاهی را به عنوان شعبه اصلی ارائه می‌دهد. در حالی که سایر شعب کوچکتر ممکن است فقط خدمات بانکی اولیه را ارائه دهند. معمولاً می‌توانید از همان کارت بانکی و دفترچه بانکی در تمام شعب بانک استفاده کنید.

 

Can you tell me if there is a branch closer to my home?

Is there a branch of the bank near my office?

Can I ask about getting a loan at this branch?

Bank Charges

اینها هزینه‌هایی است که مشتریان باید به بانک بپردازند. آنها می‌توانند برای استفاده از کارت‌های خاص، دریافت صورتحساب بانکی یا خدمات دیگری باشند و مشتری چاره‌ای جز پرداخت ندارد. بانک به طور خودکار هزینه‌ها را از حساب بانکی شما برداشت می‌کند!

  • I can’t believe the charges I get from my bank! They’re so expensive!
  • I have to pay so many bank charges, I will owe the bank money soon!
  • I have to pay bank charges for everything — a bank statement, a phone call from the bank and even using my bank card in another country. I think it’s too much!

آموزش مکالمه انگـــلیسی در بانک

Internet Banking/Online Banking

بانکداری اینترنتی واقعا محبوب و رایج است. این سیستم مشتریان را قادر می‌سازد تا از طریق اینترنت پول انتقال دهند. آنها می‌توانند این کار را در رایانه یا تلفن هوشمند خود انجام دهند. هنگامی‌ که این سیستم برای اولین بار ظاهر شد، نگرانی‌های امنیتی زیادی را نیز با خود به وجود آورد، اما امروزه مردم بیشتر ترجیح می‌دهند که از آن استفاده کنند.

Cash seems to be a thing of the past. Everyone uses online banking these days.

Loan

این مبلغی است که از بانک قرض می‌گیرید و به آن وام می‌گویند.

I applied for a loan from my bank and they said yes. I can finally get a new car!

I asked my local bank for a loan to buy a boat but they said no. I have no idea why…

Overdraft

اگر بیش از حد از حساب بانکی خود استفاده می‌کنید، بدهکار می‌شوید. بانک‌ها معمولاً از این موضوع راضی نیستند و اغلب کارمزدهای زیادی دریافت می‌کنند.

  • I wrote too many checks, and the bank had to honour them all. Now I have an overdraft and I am paying for it!
  • I spent too much money and I have an overdraft of $140. The bank is charging me very high fees for it.

Mortgage

این یک وام ویژه برای خرید خانه است. شما باید در مورد شرایط بازپرداخت با بانک به توافق برسید. این وام‌ها معمولاً برای چندین سال ادامه می‌یابد.

 

I was lucky to get a mortgage and buy my first house. I am so happy!

After 25 years, I finally paid off my mortgage. I am now completely debt-free. It feels great!

Interest

اگر یک حساب پس انداز دارید – یا یک طرح پس انداز ویژه – بانک علاوه بر این به شما سود می‌دهد. این مقدار کمی ‌پول است که بانک هر ماه به حساب بانکی شما اضافه می‌کند.

  • I have some money in a savings account and I was pleasantly surprised to find that the bank had paid some interest into my account.
  • I have an investment plan with my bank, and they pay a very reasonable interest rate.

 دیالوگ‌های بانکی

به دیالوگ‌های زیر نگاه کنید. می‌توانید آن‌ها را با صدای بلند با یک دوست تمرین کنید. اگر فرصت دارید سعی کنید از برخی از عبارات در زندگی واقعی خود استفاده کنید.

افتتاح حساب

در اینجا مشتری با کارمند بانک راجع به افتتاح حساب حرف می‌زند. 

Customer: Hello, I’d like to open a bank account.

Teller: That’s great. We can help you with that. Would you like a regular current account or a savings account?

Customer: I’d like to open a current account, please.

Teller: That’s fine. I will have to ask you to complete this form. And then you can give the form to me and we can process it for you.

Customer: Do I need to give you anything else?

Teller: Yes, I will need proof of your address — that can be on a telephone bill or electric bill — and I will also need proof of ID, such as your passport or your driving license.

Customer: I don’t have any of those things with me now. Can I bring them later?

Teller: Yes, no problem. In fact, before you bring any of those items, we will have to do a credit check on you. That should take about 7 days. Then we will contact you and ask you to come into the bank again with all your ID details.

Customer: I see. That sounds fine. Let me fill in the form now.

آموزش مکالمه انـــگلیسی در بانک

دریافت پول از بانک

در اینجا کارول و استیو در حال خرید هستند و کارول متوجه می‌شود که هیچ پول نقدی ندارد.

Carol: Oh, I’m out of cash! I need to go to the bank.

Steve: There’s one just down here I think. Is your card accepted at all bank’s ATMs?

Carol: I think so. We can only try.

Steve: Here’s the machine now.

Carol: Let me try… Oh, it has accepted it. How much should I take out?

Steve: Well, we need to get things at the supermarket. And don’t forget, we’re meeting Ian and Anne later this evening, so we’ll need some money then, too.

Carol: Let’s see… How about if I took out £200?

Steve: I think that should be enough.

 وام گرفتن

 یک مشتری به بانک می‌رود تا وام بگیرد، ولی غافلگیر می‌شود!

Teller: How can I help you today?

Customer: I would like to apply for a loan.

Teller: I see. Can I ask how much you were thinking of?

Customer: I was hoping to borrow about $5000.

Teller: And what would the loan be for?

Customer: I want to buy a new car.

Teller: That’s fine. I will have to ask you to fill in this form first. Then once we have checked your credit, we can look at what kind of terms are agreeable.

Customer: My credit rating is not that great. I’ve already been rejected from Westchester Bank over the road.

Teller: Then I’m afraid we can’t help you. If your credit rating is poor, we will not issue the loan. Good day to you!

آموزش مکالمه انگلیسی در بـــانک

 انتقال پول

یک مشتری می‌خواهد پولی را از حساب بانکی خود به خارج بفرستد.

Cashier: How can I help you, sir?

Customer: I need to transfer some money.

Cashier: No problem we can do that for you. Are you transferring money to another account or to another bank altogether?

Customer: I want to transfer some money overseas to my business partner in Hong Kong.

Cashier: I see. That should be fine. There will be a charge for transferring money overseas, but it’s a nominal fee. How much did you want to transfer?

Customer: $1500. And this may be a regular thing. Can you help me with that?

Cashier: Yes, we can help you set up a regular transfer from your account to the account in Hong Kong. If it is a regular thing, then we can reduce the fees, of course.

Customer: That sounds perfect. Well, let’s do the initial payment of $1500 and I will talk to you later about setting up the regular transfer.

Cashier: No problem. All I need from you today is your bank card and the details of the bank account in Hong Kong.

 درخواست تمکن مالی

یک مشتری راجع به حساب بانکی‌ خود سوالاتی دارد و تمکن مالی می‌خواهد.

Customer: Hello, can you help me?

Cashier: Yes, miss, what is it?

Customer: I need a bank statement because I think some money went missing from my account. I just want to check everything.

Cashier: That’s fine. Now, we can issue you with a printed statement right now but that will cost £5.00 — or I can help you go through the transactions from your account in the last month and that won’t cost you a penny.

Customer: No, I think this happened over a month ago. I will need a printed bank statement. But why does it cost £5.00?

Cashier: I’m afraid we have to charge for admin fees and printing fees. It’s a standard fee that we charge all our customers no matter what account they have.

Customer: Oh, that’s terrible… Well, I have no choice, so I suppose I will have to pay the fees.

 سوالاتی راجع به بانک و بانکداری

سعی کنید راجع به بانک، این سوالات را به زبان انگلیسی پاسخ دهید. شما می‌توانید این سوالات را با همکلاسی یا دوست خود تمرین کنید.

What kind of bank account do you have?

What do you use your bank account for?

Do you use your bank account every day?

Do you use the ATM? How often do you use it? What do you use it for?

Do you have a credit card? What do you use this card for?

Have you ever had to pay bank fees before? What were the fees for?

Has your bank ever made a mistake with your account? What happened?

Have you ever tried to make a loan from your bank before? What was the loan for? Did the bank agree to the loan?

Do you find the staff in your bank helpful? Why/why not?

What makes you angry about your bank? How could you solve this problem?

Do you use internet banking? What for?

How could your bank be improved?

Are you happy with your bank and the way they look after your money? Why/why not?

دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با دنیای بانک در زبان انگلیسی آشنا کنیم. اما اگر می‌خواهید به کمک یک راهنمای حرفه‌ای، سریع‌تر به تسلط برسید و با دوستان بیشتری در این باره صحبت کنید و اصطلاحات بانکی را یاد بگیرید، از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایرانمهر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:شش دوره آنلاین برای مکالمه

بیشتر بخوانید:چهارده فیلم کوتاه برای یادگیری زبان انگلیسی – قسمت دوم

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.4 از 5 از 7 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید