IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
هدیه‌های فوق‌العاده برای زبان‌آموزان
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
24 شهریور 1398

هدیه‌های فوق‌العاده برای زبان‌آموزان

اگر در اطرافتان یک زبان‌آموز وجود دارد که به هر دلیلی (مثلا جشن کریسمس یا تولد) می‌خواهید به او هدیه بدهید، به شما توصیه می‌کنم حتما این مقاله را بخوانید، خصوصا اگر واقعا قصد دارید او را خوشحال کنید و کاری کنید که همیشه به یادتان باشد. حتی اگر هنوز در حال تحصیل در مدرسه است، می‌توانید به همین بهانه با فرارسیدن فصل پاییز و آغاز مدارس، به او هدیه بدهید و خوشحالش کنید.

هدیه هایی برای زبان آموزان

تنها چیزی که ما زبان‌آموزان را خوشحال می‌کند این است که در زبان جدیدی که یاد می‌گیریم، مسلط شویم.

ما می‌خواهیم که از زبان چینی ماندارین سردربیاوریم. می‌خواهیم که در زبان کانجی ژاپنی مسلط شویم. می‌خواهیم که قوانین جنسیت‌ها در زبان اسپانیایی را از بر شویم.

بنابراین هدایایی از قبیل سوپ خانگی، جوراب پشمی و جواهرات بدلی الزاما در اولویت‌ و لیست خواسته‌های ما قرار نمی‌گیرند.

البته، اگر به هر آدم خوبی با عشق هدیه بدهید، آن را دوست خواهد داشت. هرچند، گاهی ممکن است بخواهید توجه و اهمیت خود را به کسی نشان دهید و به او هدیه‌ای اهدا کنید که واقعا برایش پرکاربرد و مفید باشد.

اگر قصد دارید برای دوست یا معشوقه‌ی خود هدیه‌ای بخرید که تصادفا به یادگیری زبان اعتیاد دارد، حتما به خواندن این مقاله ادامه دهید. چون ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا هدیه‌ی مناسبی برای او تهیه کنید. ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم چون خودمان معتاد یادگیری زبان جدید هستیم. در حقیقت یک دل نه صد دل عاشق زبان‌های خارجی هستیم و خیلی خوب می‌دانیم که چه‌ هدیه‌ای واقعا ما را خوشحال می‌کند. این کار خیلی آسان است، چون صرفا لیست هدایایی را برایتان نوشته‌ایم که دوست داریم در تعطیلات عیدی بگیریم یا در جشن تولدمان، آن را به ما هدیه دهند.

ما زبان‌آموزان در تمام طول سال، راجع به کتاب‌ها، فیلم‌های سینمایی، ابزار و وسایلی که در ادامه برایتان ذکر کرده‌ایم، صحبت می‌کنیم و شدیدا به آن‌ها علاقه داریم.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

21 هدیه برای زبان‌آموز مورد علاقه‌ی شما!

کتاب‌ها و فیلم‌های سینمایی

 “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” by J.K. Rowling

«هری پاتر و سنگ جادو» نوشته‌ی جی.کی. رولینگ

البته منظورمان از هری‌پاتر، نسخه ترجمه‌شده خانم ویدا اسلامیه نیست. هری‌پاتر رازی دارد. آن هم این است که با آن می‌توان به خوبی زبان جدید یاد گرفت. این کتاب یکی از بهترین ابزار برای یادگیری زبان جدید است (البته دیگر نمی‌توان اسمش را راز گذاشت. چون درحال‌حاضر من این موضوع را در تمام اینترنت به اشتراک گذاشته‌ام).  بسیاری از زبان‌آموزان از این کتاب‌ فوق‌العاده استفاده می‌کنند تا مهارت‌های زبان را با روشی جذاب و سرگرم‌کننده تقویت کنند. علاوه‌بر‌این، اگر شما عاشق مجموعه کتاب‌های هری‌پاتر و به عبارتی پاترهد (Potterhead) باشید، مطالعه‌ی آن در زبانی دیگر واقعا جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود. این کتاب‌ها فقط به زبان فارسی و انگلیسی وجود ندارند بلکه در کشورهای مختلف و به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری زبان جدید استفاده کنید.

اخیرا، من کاملا علنی به خانواده‌ام فهماندم که برای جشن تولد، می‌خواهم نسخه‌‌ی آلمانی هری‌پاتر را به من هدیه بدهند. چون در حال‌حاضر، در حال یادگیری زبان آلمانی هستم.

بهترین روش برای پیدا کردن نسخه‌ی مناسب، سایت آمازون است. در این سایت شما می‌توانید کتاب را با عنوان و زبانی که می‌خواهید پیدا کنید. برای مثال، کتاب «هری‌پاتر و سنگ‌ جادو» در زبان‌های زیر در آمازون موجود است.

Spanish: “Harry Potter y la piedra filosofal”
Portuguese: “Harry Potter e a Pedra Filosofal”
Italian: “Harry Potter e la pietra filosofale”
German: “Harry Potter Und der Stein der Weisen”
French: “Harry Potter à L’École des Sorciers”

اگر خرید این کتاب‌ها از سایت آمازون یا هر روش دیگری برایتان مشکل است، پس کتاب صوتی یا فیلم سینمایی هری‌پاتر را به زبان مورد نظر تهیه کنید و آن را هدیه دهید. نه تنها این هدایا بسیار دوست‌داشتنی و محبوب هستند، بلکه از زبان‌آموزان مبتدی تا سطح پیشرفته به خوبی می‌توانند از آن استفاده کنند و زبان جدید یاد بگیرند. فقط قبل از آن، از اینکه مخاطبتان عاشق هری‌پاتر است مطمئن شوید. طبیعتا اگر او به آثار فانتزی و تخیلی علاقه‌ای نداشته باشد، هدیه‌ی شما چندان خوشحالش نمی‌کند.

“Twilight” by Stephenie Meyer

«گرگ‌ومیش» اثر استفن میر

بسیار خوب، حتی اگر از این مجموعه متنفر هم هستید، این بخش را مطالعه کنید. من به شخصه طرفدار این مجموعه نیستم و از داستان‌های خون‌آشامی خوشم نمی‌آید. اما یکی از دوستانم، جلد اول این کتاب را به زبان اسپانیایی به من هدیه کرد. در حقیقت، مطالعه‌ی آن سرگرم‌کننده و راحت بود و متن آن برای خواننده‌های سطح متوسط رو به پایین نوشته شده است. از آنجا که این کتاب بسیار معروف است، به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و فیلم‌های سینمایی و فایل‌های صوتی آن هم در اینترنت در دسترس است. پس پیدا کردن آن کار سختی نیست.

پس کتاب گرگ‌ومیش به سایر زبان‌ها، هدیه‌ای فوق‌العاده برای طرفداران سری «گرگ‌ومیش» است که از قضا زبان جدیدی را هم یاد می‌گیرند. پس به این ترتیب به مخاطب خود این فرصت را می‌دهید تا مجددا تمام مجموعه «گرگ‌ومیش» محبوبش را بخواند؛ خصوصا که کتاب در عنوان جدیدی تقدیم گردد. برای مثال با عنوان “Crepúsculo”  (اسپانیایی)، “Bis(s) zum Morgengrauen”  (آلمانی) یا “La saga Twilight: La fascination”  (فرانسوی) .

“The Lord of the Rings” by J.R.R. Tolkien

«ارباب حلقه‌ها» نوشته‌ی جی. آر.‌ آر. تولکین

خود نویسنده یعنی «جی. آر. آر. تولکین» زبان‌آموز و زبان‌شناس معروفی بود که در زبان‌های ژرمنی کهن و زبان انگلیسی باستانی تخصص داشت، بنابراین آثار او علایقش به مباحث زبان‌شناسی و یادگیری زبان را در سراسر جهان نشان می‌دهد. منظورم این است که این مرد زبان‌های خودش را در این مجموعه ابداع کرده است. همه ما ته دلمان آرزو می‌کنیم بتوانیم به زبان‌های «الفی» (Elvish)، «انتی» (Entish) و «دورفی» (Dwarvish) صحبت کنیم، این آرزو برای همه ما مثل یک راز شخصی است، نه؟

با اینکه کتاب‌ها و فیلم‌ها کاملا به این زبان‌های فانتزی ترجمه نشده‌اند، اما به ده‌ها زبان بین‌المللی و واقعی ترجمه شده‌اند.

  • French: “Le Seigneur des Anneaux 1. La Communaute de l’Anneau”
  • Spanish: “El Señor de los Anillos: La Comunidad del Anillo”
  • Italian: “Il Signore degli Anelli : Compagnia dell’anello” 
  • Portuguese: “O Senhor Dos Aneis – A Sociedade Do Anel”

برای اینکه بتوانید ترجمه‌های بیشتری از کتاب‌ها یا فیلم‌های ارباب حلقه‌ها پیدا کنید، می‌توانید عنوان آن را به هر زبانی که می‌خواهید با موتور‌ جستجوی گوگل جستجو و فیلم را پیدا کنید.

بهترین گزینه برای زبان‌آموزان سطح پیشرفته، کتاب «ارباب حلقه‌ها» است. اما حتی اگر مخاطب شما در سطح پیشرفته نباشد، مطالعه‌ی این کتاب به زبانی جدید می‌تواند به او انگیزه‌ی خوبی برای مطالعه بدهد. فیلم‌های سینمایی ارباب حلقه‌ها، برای زبان‌آموزان در تمام سطح‌ها مناسب است. شما می‌توانید فیلم ارباب‌ حلقه‌ها را به راحتی در اینترنت پیدا و دانلود کنید.

“A Game of Thrones” by George R. R. Martin

«بازی تاج و تخت» نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین

فکر می‌کنم اکثر مخاطبان این مقاله، حتی اگر به یادگیری زبان جدید مشغول نباشند، کتاب «نغمه آتش و یخ» را که در سراسر جهان، طرفداران زیادی پیدا کرده است و سریال آن هم تحت عنوان «بازی تاج و تخت» ساخته‌ شده است، می‌شناسند. بخش بزرگی از این سریال را اتفاقات و حوادث بزرگ تشکیل داده است و به لطف وجود زبان باستانی «دوتراکی» (Dothraki)، این حوادث زبان‌آموزان را هم درگیر می‌کند. زبان دوتراکی زبانی است که توسط جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی رمان فانتزی و تخیلی «نغمه‌ی آتش و یخ» ابداع شده است. در سریال تلویزیونی «بازی‌ تاج‌وتخت» به این زبان بیشتر پرداخته می‌شود. در حال حاضر این زبان از 3،163 کلمه تشکیل شده است و تعداد زیادی از خانواده‌ها در ایالات متحده‌ی آمریکا، نام دختران خود را «کالیسی» و به معنی (ملکه) گذاشتند که در حقیقت، کلمه‌ای دوتراکی است. جالب است بدانید که در برخی اپلیکیشن‌های یادگیری زبان، بخشی با عنوان «دروس کامل یادگیری زبان دوتراکی» وجود دارد!

شما می‌توانید برای طرفداران مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» که عاشق یادگیری زبان جدید هستند، کتاب‌های آن را به زبان مورد نظر تهیه کنید و هدیه دهید. حتی می‌توانید به آن‌ها کتاب Living Language Dothraki را برای یادگیری زبان دوتراکی هدیه دهید. این خیلی بامزه است، چون مطمئنا آن‌ها تا به حال چنین کتابی برای یادگیری یک زبان جدید ندیده‌اند و می‌توانند زبانی اسرارآمیز را یاد بگیرند.

“With Languages in Mind: Musings of a Polyglot” by Kató Lomb

«با زبان در ذهن: تفکرات یک چندزبانه» نوشته‌ی کاتو لامب

در اینجا برای تمام زبان‌آموزان، کتابی شیرین، خواندنی و طنزآمیز وجود دارد. خصوصا زبان‌آموزانی که از یادگیری زبان دوم هم فراتر رفته‌اند و می‌خواهند چندزبانه شوند.

کاتو لامب چندزبانه‌ی مشهور مجارستانی است که تمام زندگی او با زبان‌های خارجی عجین شده بود. او مسیرش را در حرفه‌ی ترجمه و تفسیر ادامه داد و از اولین مترجمین شفاهی بود (یعنی او می‌توانست در همان زمان که اشخاص به زبانی دیگر صحبت می‌کردند، آن‌ها را به صورت شفاهی برای شنونده ترجمه کند و به راستی که یک شاهکار بود).

کاتو لامب از همان ابتدا به شدت درگیر مطالعه‌ی علوم بود و بعد‌ها به یادگیری زبان‌های مختلف علاقه پیدا کرد. او به تمام موضوعات مربوط به زبان‌شناسی و یادگیری زبان جدید، نگاهی منطقی، تیز و نافذ دارد و تمام تفکراتش راجع به زبان‌ها را در این کتاب نوشته است. اگر این کتاب را به یک زبان‌آموز هدیه بدهید، قطعا به او کمک زیادی کرده‌اید.

“5 Language Visual Dictionary” by DK

«دیکشنری مصور پنج زبانه» از DK

یک دیکشنری مصور، لغات را مستقیما به تصاویر و مثال‌های مختلف ربط می‌دهد، بنابراین، به کمک آن زبان‌آموزان می‌توانند ارتباط قوی‌تری بین اشیاء و اسامی آن‌ها ایجاد کنند. این دیکشنری مصور در سطح کاملا متفاوتی قرار دارد و پنج زبان معروف دنیا را در خود جای داده است.

هدیه هایی برای زبان آموزان

ابزار یادگیری زبان جدید

Kindle Paperwhite

کتاب‌خوان

کمی پیش پدرم به من یک کتاب‌خوان هدیه داد و این وسیله، ابزاری ضروری برای یادگیری زبان‌های خارجی است. به کمک آن‌ می‌توانم کتاب‌ها، داستان‌های کوتاه و دیکشنری‌های دیجیتالی را به هزاران زبان مختلف دانلود کنم و به راحتی به تمرین و یادگیری بپردازم. من شخصا نسخه‌ی Paperwhite را پیشنهاد می‌کنم، چون مطالب در آن به صورت خواناتری نوشته شده است و به همین دلیل، مطالعه بی‌زحمت و در مدت زمانی طولانی‌تر انجام می‌گیرد.

یک کتاب‌خوان برای زبان‌آموزی که عاشق سفرکردن است هم هدیه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. چراکه آن‌ها در طول سفر نمی‌توانند چمدان بزرگی را با خود حمل کنند که پر از کتاب‌های مختلف به زبان جدید باشد و به این ترتیب مهارت خواندن (Reading) را تمرین کنند. آن‌ها حتی می‌توانند به جای حمل دیکشنری‌های قطور، یک دیکشنری دیجیتالی دانلود کنند تا حین خواندن رمان به آن زبان، هر کلمه‌ای را که بلد نبودند، لمس کنند تا معنی آن جلوی چشمانشان ظاهر شود.

نت بوک ASUS Chromebook

اگر می‌خواهید که به یک مسافر عاشق زبان هدیه‌ی خوبی (حتی بهتر از بلیط هواپیما) بدهید، می‌توانید برای او نت‌بوک Asus بخرید. حتی بلیط هواپیما به پای ارزشمندی این هدیه نمی‌رسد. علاوه بر این، نت‌بوک می‌تواند کاملا مقرون به صرفه باشد. نوت‌بوک معمولا همان کاربرد و حجم حافظه‌ی تب‌لت را دارد و استحکام آن با یک لپ‌تاپ واقعی برابری می‌کند.

شرکت ASUS تقریبا بادوام‌ترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات کامپیوتری و سخت‌افزاری را ارائه می‌کند و من از سال 2010 چنین نوت‌بوکی تهیه کردم (که مدل آن متفاوت است ولی تقریبا همان کاربرد را ارائه می‌کند). این نوت‌بوک به من کمک کرد تا به اعضای خانواده‌ام ایمیل ارسال کنم، با مردم در تماس باشم، پست‌های وبلاگم را بنویسم و هرآنچه مربوط به کاروبارم می‌شد را انجام دهم.

علاوه بر این، این نوت‌بوک آنقدر کوچک و سبک است که به راحتی می‌توان آن را در یک کوله‌پشتی معمولی جای داد و به راحتی سفر کرد.

ضبط صوت(Voice Recorder)

برای تمرین مهارت‌های مکالمه، اصلاح تلفظ، فیدبک گرفتن و ثبت روند پیشرفت خود، هیچ‌چیز بهتر و مناسب‌تر از یک ضبط صوت نیست. به زبان‌آموز یک ضبط صوت با اتصال USB بدهید تا بتوانند از آن حداکثر استفاده را ببرند.

برچسب رنگی(Labelmaker)

آیا تا به حال در خانه‌ی دوستتان، برچسب‌های رنگی‌ دیده‌اید که روی آن‌ها کلمات خارجی نوشته شده باشد؟ برچسب رنگی زدن روی وسایل خانه، یک استراتژی پرکاربرد و رایج برای یادگیری زبان، خصوصا برای زبان‌آموزان صفرکیلومتر و مبتدی است. وقتی روی وسایل مختلف در خانه برچسب رنگی می‌زنند و روی برچسب، اسم آن وسیله را به زبان خارجی می‌نویسند، هر وقت که چشمشان به صندلی می‌خورد، کلمه‌ی «صندلی» را به هر زبانی که روی برچسب نوشته‌اند، مشاهده خواهند کرد. به راستی این روشی فوق‌العاده برای گسترش دایره لغات در زبان جدید است.

حتی اگر می‌خواهید هدیه‌ی بهتری برای او بگیرید، می‌توانید به او استیکر لغات هدیه دهید. به‌این‌ترتیب، کسی که هدیه می‌گیرد صد لغت خارجی جدید دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند و هر روز آن‌ها را در اطراف خانه یا محل کارش ببیند.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

Casio Multilingual Watch

ساعت چند‌زبانه‌‌ (برند کاسیو)

این ساعت خیلی خوب، تاریخ را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را به 13 زبان مختلف تنظیم و از آن استفاده کنید.

هدیه های فوق العاده برای زبان آموزان

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان

نرم‌افزار Rosetta Stone

به احتمال زیاد، راجع به نرم‌افزار Rosetta Stone اطلاعات دارید. این نرم‌افزار بهترین گزینه برای کسانی است که همیشه راجع به یادگیری یک زبان جدید صحبت می‌کنند ولی هنوز آن را شروع نکرده‌اند. این نرم‌افزار می‌تواند پشتیبانی جامع و ساختاری که برای شروع به آن نیاز دارند را فراهم کند.

نرم‌افزار Rosetta Stone در هزاران زبان مختلف در دسترس است که از آن‌ها می‌توان به زبان فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی و … اشاره کرد. پس به دوست خود نرم‌افزار Rosetta Stone هدیه دهید! این هدیه را حتی می‌توانید اینترنتی و از طریق ایمیل هم برای او ارسال کنید.

فایل‌های صوتی Pimsleur

بسیار خوب، اگر زبان‌آموز ساعات زیادی را در حال رانندگی باشد چکار باید بکند؟ پس Pimsleur می‌تواند بهترین گزینه برای کسی باشد که در طول روز زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذراند. چون او می‌تواند هنگام رانندگی، مدت زمان زیادی به تمرین زبان‌های جدید بپردازد.

من تجربه‌ی دریافت چنین هدیه‌ای را هم دارم. یک بار یکی از اعضای دوست داشتنی خانواده، سلام خاله والری!، سی‌ دی آلمانی و عربی Pimsleur را به من هدیه داد و هنوز هم از فایل‌های صوتی موجود در آن، زیاد استفاده می‌کنم.

در مجموع، این فایل‌های صوتی برای کسانی که معمولا در جاده و در حال رانندگی هستند، بسیار جالب، موثر و پرکاربرد است. این برنامه تعداد زیادی از زبان‌های مختلف را که شامل فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی و چینی و … می‌شوند، پشتیبانی می‌کند.

هدیه هایی برای زبان آموزان

وسایل خانگی

ماگ چند‌زبانه (Polyglot Mug)

اجازه دهید دوست یا یکی از اعضای خانواده‌تان وقتی قبل از رفتن به محل کار، اولین فنجان قهوه‌ی خود را می‌نوشند و همزمان خیلی سریع درس‌های زبان جدید را مرور می‌کنند، اولین کاری که انجام می‌دهند تحسین نوشته‌هایی باشد که در چند زبان مختلف روی ماگ (لیوان) آن‌ها نوشته شده است.

پادری چند‌زبانه (Multilingual Doormat)

به خانه‌ی آن‌ها سبک و مدل زبان‌آموزی ببخشید و به کمک این پادری جذاب و دوست‌داشتنی، به آن‌ها اجازه دهید تا به دنیا نشان دهند که قرار است چند‌زبانه شوند.

برگه‌های یادداشت (Sticky Notes)

برگه‌های یادداشتی که در این لینک به شما نشان می‌دهم، پس‌زمینه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی‌ نقشه‌ی جهان را دارند و برای کسانی که عاشق زبان، فرهنگ و مسافرت هستند، بسیار مناسب است. کاربرد این برگه‌های یادداشت زیاد است. برای مثال، زبان‌آموزان می‌توانند افکارشان را روی آن‌ها به زبان جدید بنویسند، آن‌ها را روی وسایل مختلف بچسبانند یا به کمک آن‌ها صفحات مهم کتاب کار، یا رمان خارجی خود را نشانه‌گذاری کنند.

جعبه‌ی کلمات مغناطیسی

جعبه‌ی کلمات مغناطیسی همیشه ابزاری مناسب برای زبان‌آموزان است. با این جعبه به آن‌ها لغاتی مغناطیسی در زبان موردنظر هدیه می‌دهید که می‌توانند آن‌ها را روی یخچال یا هر دیواره‌ی فلزی بچسبانند و در طول مدتی که قهوه‌ی آن‌ها جوش می‌آید، با کلمات و عبارات مختلف بازی کنند. در ادامه، من لینک خرید این جعبه‌ها در چند زبان مختلف را جمع‌آوری کرده‌ام:

اسپانیایی، فرانسه، هلندی، ایتالیایی، آلمانی، چینی

پوستر لمسی نقشه‌ی جهان (Scratch the World)

این پوستر، ابزاری بامزه و دوست‌داشتنی برای سفردوستان است که به کمک آن می‌توانند ماجراهای سفر خود را دنبال کنند و آن‌ها را با غرور روی این نقشه که روی دیوار خانه جا خوش کرده است، نشان دهند.

تابلو اعلانات دیواری (Corkboard Adhesive Map)

برای یک زبان‌آموز، هیچ‌چیز بهتر و مفیدتر از این نیست که برای چسباندن نکات، فلش‌کارت‌ها، جدول زمانبندی مطالعه و کاغذ‌های تکالیف محل مناسبی داشته باشد. تابلو‌های اعلانات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد، شما می‌توانید به جای سفارش نسخه‌ی ساده و کسل‌کننده مستطیلی، این تابلو اعلانات زیبا را که شبیه نقشه‌ی جهان است تهیه کنید و به آن‌ها هدیه دهید تا به دیوار اتاقشان بچسبانند و از آن به خوبی استفاده کنند.

هدیه های فوق العاده برای زبان آموزان

 نت‌بوک مسافرتی (Traveler’s Notebook)

چه چیزی بهتر از این است که سازماندهی شده باشیم؟ فرقی نمی‌کند که دوست یا عشق شما می‌خواهد سفر دور دنیا را تجربه کند یا فقط می‌خواهد با تجهیزات زیادی برای مطالعه و تمرین، سفر داخلی داشته باشد. یک نوت‌بوک مسافرتی می‌تواند به خوبی کاغذ‌های کوچک، مدارک مهم، خودکار و سایر تجهیزات کوچک برای مطالعه و تمرین را در خود نگه دارد.

بسیار خوب، به انتهای این لیست رسیدیم. آیا حس می‌کنید انگیزه‌ای در درونتان بیدار شده است؟

امیدواریم که برای هدیه دادن به زبان‌آموزی که در زندگی شما وجود دارد، ایده‌های خوبی ارائه کرده باشیم تا به کمک آن‌ها بتوانید روزهای پاییزی و زمستانی پیش‌رو را کمی روشن‌تر کنید.

پاییز خوبی را برایتان آرزومندیم!


بیشتر بخوانید:روش‌هایی برای تشویق زبان‌آموزان به خواندن و نوشتن


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 5 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید