IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
انگلیسی صحبت کن
امتیاز کاربران: 1/5
نویسنده: ایرانمهر
16 بهمن 1397

انگلیسی صحبت کن

توانایی روان صحبت کردن به انگلیسی درهای جدیدی به روی شما باز می‌کند و کیفیت زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. با پیروی کردن از این شش قدم یادگیری مهارت روان صحبت کردن را آغاز کنید.

  • یادگیری را ساده نگه دارید

در موقعیت‌های روزمره برای مثال در یک کافی شاپ، از جملات کوتاه و ساده در کلامتان استفاده ‌کنید. در اولین مراحل یادگیری زبان انگلیسی شما فورا با گفتن عبارات کوتاه در اوقات روزمره شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنید و بعد در ادامه مهارت‌های خود را بر پایه آن گسترش می‌دهید.

  • هنگام یادگیری زبان انگلیسی زبان  اول خود را فراموش کنید. 

ترجمه کردن جملات و برگردان آن به انگلیسی در ذهن دشوار است و از فکر کردن شما به انگلیسی جلوگیری می‌کند. روش موجود در سایت wallstreetenglish به شما اجازه می دهد که معنای کلمات را از طریق متن و مثال‌ها بیاموزید و این مهارت را تقویت کنید.

انگلیسی صحبت کن

  • صحبت کردن را تمرین کنید. 

تنها راه یادگیری روان صحبت کردن، تمرین آن است. و به همین دلیل است که همه رسانه‌های آموزشی بر روی همین تمرین صحبت کردن تمرکز می‌کنند. و بعد از یادگیری زبان جدید، و تولید مجدد زبان، اعتماد به نفس بیشتری بدست می‌آورد. در سایت wallstreetenglish کلوپ‌های اجتماعی زیادی وجود دارد که بسیار مفرح و اجتماعی هستند، در آنجا شما میتوانید دوستان زیادی پیدا کنید و اعتماد به نفس خود را در صحبت کردن بالا ببرید.

  • گوش دادن

دومین روش تمرین صحبت کردن، گوش دادن به کسانی است که انگلیسی صحبت می‌کنند. سایت wallstreetenglish به شما این امکان را می‌دهد که به داستان‌های مفرحی که در هر درس وجود دارند گوش دهید و به شما این اجازه را میدهد که به افراد غیر بومی و بومی نیز گوش دهید و با تقلید کردن شما یاد میگیرید که چگونه کلمات به طرز صحیحی تلفظ کنید. در مورد داستان‌های ما و شخصیت‌های آنها بیشتر در سایت wallstreetenglish بخوانید.

  • هدف معین داشته باشید. 

هر کسی نیاز و ترجیحات منحصر به فرد خودش را دارد، به همین دلیل است که شما به یک درس انعطاف پذیر مخصوص خودتان نیاز دارید که با نیازهای شما منطبق باشد. هدف در سایت wallstreetenglish این است که به دانش‌آموزان کمک کند تا ریتم خود را پیدا کنند، و به آنها بازخورد مستمر بدهیم و از آنها در طول مسیر حمایت کنیم تا آنها به اهداف شخصی خود برسند.

  • ریسک کنید

اشتباه در یادگیری هر چیزی اجتناب ناپذیر است و خطا پله ضروری یادگیری است. با تمرین صحبت کردن به انگلیسی در محیط دوستانه و آرامش بخش دانش‌آموزان دیگر نگران اشتباه کردن نخواهند بود زیرا این مرحله در فرآیند یادگیری حیاتی است.

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی انگلیسی برای بزرگسالان
دوره های خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزش زبان انگلیسی کلیک نمایید

 آموزش زبان انگلیسی


برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم
با ثبت  شماره تلفن خود، از مشاوره رایگان کارشناسان ایرانمهر بهره‌مند شوید.

 مشاوره رایگان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
1 از 5 از 1 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید