IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب هایی به زبان اسپانیایی برای تجارت  و پیشرفت شغلی
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: ایرانمهر
19 دی 1397

کتاب هایی به زبان اسپانیایی برای تجارت و پیشرفت شغلی

می شود تعداد زیادی کلمه را در جمجمه چپاند.

زبانشناسان ممکن است بتوانند پشت میز بنشینند و تمام دیکشنری اسپانیایی را حفظ کنند، اما ما، انسان های میرا، زمانی راحت تر یاد می گیریم که درس ها پیرامون زمینه های رایج و پرکاربرد باشند.

یکی از بزرگ ترین زمینه هایی که می توانید پیرامون آن کار کنید، شغل یا کسب و کار شماست.

هر زمینه شغلی و هر فیلد حرفه ای، اصطلاحات مخصوص به خود و واژگان مورد نیاز خودش را دارد.

این مسئله در زبان اسپانیایی هم صادق است.

دانستن کلمات اسپانیایی که در صنعت استفاده می شود، به شما کمک می کند در حرفه ای مشغول به کار شوید، با کارگران و کارمندان دیگر به طور موثر ارتباط برقرار کنید و حتی در بعضی موارد می تواند شما را نجات بدهد.

فرقی نمی کند، چه بخواهید در صنعت یا شرکت خاصی مشغول به کار شوید یا در حال حاضر شغلی دارید و می خواهید مهارت زبان اسپانیایی را در محیط کار هم گسترش بدهید، مقاله درستی را برای خواندن انتخاب کردید.

در این مقاله، هفت کتاب را به شما معرفی می کنیم که به زبان اسپانیایی و مخصوص یادگیری مباحث مربوط به صنعت هستند و برای کارگران، زبان آموزان و افراد دیگر از هر طبقه و با هر شغلی مناسب و مفید است!

یادگیری زبان  اسپانیایی با منابع مربوط به صنعت

اگر زبان اسپانیایی را با هدف استفاده از آن در شغلتان یاد می گیرید، کتاب های درسی اسپانیایی پایه احتمالا برای شما خیلی عمومی، ساده و پیش پاافتاده هستند. کتاب های مربوط به صنعت، شیوه تدریس متمرکزتر و هدایت شده تر را ارائه می کنند که پیرامون هدف شما یعنی پیشرفت شغلی تمرکز دارند!

این کتاب ها به طور انحصاری روی کلمات و عباراتی تمرکز دارد که در فیلد و حوزه مخصوصی از کسب و کار استفاده می شوند. این عبارات و اصطلاحات اغلب توسط متخصصان نوشته می شود؛ افرادی که دانششان برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر در یک شرکت بین المللی کار می کنید، اگر همکاری اسپانیایی زبان دارید یا اگر تلاش می کنید صلاحیت و شایستگی خودتان را تقویت کنید تا شرکت های بیشتری بخواهند شما را استخدام کنند، خواندن این کتاب ها ضروری است.

هفت کتاب برای  یادگیری زبان اسپانیایی در کسب و کار و تقویت واژگان مربوط به صنعت

حوزه مالی: پول (Dinero) دنیا را می گرداند

عنوان کتاب: 

“The Hispanic  Economics English/Spanish Dictionary of Banking & Finance: Words, Phrases,  and Term”

نویسنده: «لوئیس نوائر» (Louis Nevaer)

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند:

  • حرفه ای های کسب و کار
  • بانکدارها
  • مشاوران مالی
  • حسابدارها
  • اقتصاددان ها
  • دلالان سهام شرکت ها
  • هر کسی که به طور مرتب از خدمات بانکی یا مالی استفاده می کند

چه مطالبی یاد  خواهید گرفت:

زبان لاتین زبان جهانی در میان اروپاییان تحصیل کرده است و امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی کسب و کار در نظر گرفته شده است. اگرچه هر دو جمله بالا حقیقت دارند، اما زبان جهانی پول است.

این کتاب حاوی بیش از 2300 کلمه و عبارت مرتبط با صنایع بانکی و مالی است.

این کتاب برای هر دو زبان قابل استفاده است. یعنی برای انگلیسی زبان هایی که اسپانیایی یاد می گیرند یا اسپانیایی زبان هایی که در یک کشور انگلیسی زبان یا تحت سلطه انگلیس زندگی می کنند.

با توجه به اینکه جمعیت اسپانیایی زبان در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است، اسپانیایی صحبت کردن در این حوزه برای کارفرما و مشتریان ضروری است.

کسب و کار: مثل  یک رئیس (Jefe) اسپانیایی صحبت کن

عنوان کتاب:

“Speak Business  Spanish Like an Executive: Avoiding the Common Mistakes That Hold Latinos Back”

نویسنده: «لوئیس نوائر» (Louis Nevaer)

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند:

  • صاحبان کسب و کارهای کوچک
  • مدیران اجرایی
  • مدیران
  • بانکدارها
  • مشاوران مالی
  • وکلا
  • فروشندگان

چه مطالبی یاد خواهید  گرفت:

آیا می خواهید کسب و کار خودتان را شروع کنید؟ می خواهید پیشرفت قابل توجهی در صنعت کسب و کار اسپانیایی و انگلیسی داشته باشید؟ فقط همین کتاب را بخوانید.

جهان تجارت نیازمند حرفه ای بودن، کلاس، هوش و رفتار حرفه ای است، نه فقط مکالمات روزمره به زبان اسپانیایی.

این کتاب برای انگلیسی و اسپانیایی زبان هایی طراحی شده است که می خواهند زبان خودشان را حفظ کنند و سلیس صحبت کردن در تجارت اسپانیایی را تقویت کنند. این کتاب به صورت یک دیکشنری کلمات تجاری دسته بندی شده است و حاوی ترجمه ها و توضیحات کامل برای نحوه استفاده از آن هاست.

هر ورودی نه تنها معنی کلمه را توضیح می دهد، بلکه آن را در یک متن تجاری هم قرار می دهد تا معنی آن را بهتر بفهمید. این کتاب حتی به اشتباهات رایجی که گاهی بومیان اسپانیایی زبان مرتکب می شوند، اشاره می کند. این اشتباهات اغلب هنگام استفاده از بعضی کلمات در فضاهای حرفه ای اتفاق می افتد.

برای اینکه از این محصول به بهترین نحو استفاده کنید، باید زبان اسپانیایی را در سطح متوسط یا پیشرفته بلد باشید، چون نویسنده این کتاب فرض را بر این گذاشته که شما بیشتر این کلمات را در موقعیت های روزانه استفاده می کنید. این کتاب برای کسانی که می توانند به زبان اسپانیایی صحبت کنند و حالا می خواهند دانش زبانشان را در حوزه تجارت و کسب و کار حرفه ای استفاده کنند.

ساخت و ساز:  ساختن (Construyendoگنجینه لغات  اسپانیایی 

عنوان کتاب:

“Spanish for  the Construction Trade”

نویسنده: «ویلیام سی. هاروی» (William C. Harvey)

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند:

  • کارگران ساختمانی
  • کارگران تعمیر و نگهداری (تاسیسات)
  • صاحبان کسب و کارهای کوچک
  • فروشندگان
  • کارفرمایان کارگاه ها
  • پیمانکاران
  • لوله کش ها
  • برق کارها
  • نجارها
  • مهندسین
  • هر کارگری که در حوزه تجارت فعال است

چه مطالبی یاد خواهید  گرفت:

صنعتی که خانه ها، کسب و کارها، جاده ها و زیربنای کشور را می سازد، یکی از چندزبانه ترین صنعت هاست.

وقتی در صنعت ساخت و ساز کار می کنید، صرف نظر از زبان، ابزار و شیوه های ساخت و ساز ممکن است یکی باشد، اما ارتباط برقرار یکی نیست. در تمام کارگاه های ساختمانی، ارتباط برقرار کردن برای برقراری امنیت ضروری است و اگر اعضای این کشتی به یک زبان صحبت نکنند، نتیجه کار فاجعه خواهد بود.

کتابی که «هاروی» تالیف کرده است، به طور خاص برای انواع شیوه های ساخت و ساز و حرفه تجارت در فرمتی قابل هضم نگاشته شده است. این کتاب نه تنها حاوی عبارت ها و واژگان فنی و مخصوص صنعت است، بلکه مثال هایی دارد برای اینکه بفهمید کی و چطور باید از آن ها استفاده کنید.

پزشکی: زبانت را  اصلاح کن (Modifique)

عنوان کتاب:

“McGraw-Hill  Education Complete Medical Spanish: Practical Medical Spanish for Quick and  Confident Communication”

نویسنده: «جوآنا ریوس و همکاران»

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند:

  • پزشکان
  • پرستاران
  • تکنسین های آزمایشگاه ها
  • بیماران
  • سرپرست ها
  • تکنسین های اورژانس پزشکی
  • هر فرد حرفه ای در حوزه پزشکی

چه مطالبی یاد خواهید گرفت:

در حالیکه سلامتی و امنیت هنگام کار کردن در محیط های کارگاهی مهم است، اما اگر در محیطی پزشکی کار می کنید، ارتباط برقرار کردن از همه چیز مهم تر است. یکی از ترسناک ترین اتفاقات این است که آسیب ببینید، درد داشته باشید و در بیمارستانی باشید که کسی حرف شما را متوجه نمی شود.

یادگیری زبان اسپانیایی برای متخصصان در حرفه پزشکی یک ضرورت و باید است، به ویژه اگر در مناطقی با جمعیت های بزرگ اسپانیایی زبان زندگی کنند. یادگیری زبان اسپانیایی نه تنها باعث می شود فرصت های شغلی بیشتری در اختیار این افراد قرار بگیرد و راحت تر استخدام شوند، همچنین باعث می شود استرس، ترس و سردرگمی بیماران کاهش پیدا کند و این مسئله به بهبود روند درمان کمک می کند.

انتشارات «مک گراهیل» (McGraw-Hill) انتشارات معروفی است که به دلیل تولید محتوای باکیفیت شناخته شده است. این کتاب که در واقع راهنمای کاربردی پزشکی به زبان اسپانیایی است و واژگان کلیدی، اصطلاحات تخصصی و دیالوگ های مختلف را شامل می شود.

موارد بالا برایتان کافی نیست؟ در کنار کتاب می توانید به فلش کارت ها، اپلیکیشن روند پیشرفت و فایل های صوتی دسترسی پیدا کنید.

این کتاب تقریبا تمام حوزه های پزشکی را پوشش می دهد. از واژگان و اصطلاحات عمومی درباره علائم بیماری گرفته تا دندانپزشکی و حتی زایمان را هم در بر می گیرد. فرقی نمی کند حوزه تخصصی شما چیست، این کتاب برای همه شما مفید است.

حتی بهتر از آن، این کتاب گرامر اسپانیایی را از پایه به شما آموزش می دهد! به این معنی که اگرچه این کتاب بسیار مفید است، اما برای فهمیدن و یاد گرفتن از این کتاب، هیچ پیش نیازی برای دانستن زبان اسپانیایی نیاز ندارید.

امیدوارم قسمت اول این مقاله برایتان مفید باشد، کتاب ها را تهیه کنید و برای حرکت به سوی حرفه ای شدن قدم هایی محکم بردارید.

در قسمت دوم مقاله هم ما را همراهی کنید?

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزش زبان اسپانیایی کلیک نمایید.

آموزش زبان اسپانیایی


برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم
با ثبت  شماره تلفن خود، از مشاوره رایگان کارشناسان ایرانمهر بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید