IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
ایرانمهر به عنوان اسپانسر اولین سمینار تخصصی بهسازی آموزش و پرورش خوش درخشید
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
23 دی 1402

ایرانمهر به عنوان اسپانسر اولین سمینار تخصصی بهسازی آموزش و پرورش خوش درخشید

دهمین نشست تخصصی مدرسه کار آمد در مورخ 22 دی ماه سال 1402 در حالی برگزار شد که موسسه زبان های خارجی ایرانمهر به عنوان اسپانسر این برنامه تمامی فعالیت های این مراسم را پوشش داد تا قدمی مهم در صنعت آموزشی کشور بردارد.
دهمین نشست تخصصی مدرسه کارآمد امسال در تاریخ 22 دی ماه کار خود را با عنوان اولین سمینار تخصصی بهسازی آموزش و پرورش شروع کرد. در این مراسم مهم که بخش عظیمی از مدیران مدارس، اساتید دانشگاهی، مشاوران، دبیران و موسسات آموزشی گردهم آمدند مسائل مهم آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برخی از مسائل مطرح شده در این جلسه شامل مشاوره شغلی، تکنولوژی آموزشی، سنجش آموزشی، برنامه ریزی درسی و اثرگذاری آموزشی بر نسل می شود. همچنین شایان ذکر است که این عناوین توسط افراد به نامی همچون دکتر عبدالله شفیع آبادی، دکتر جواد حاتمی، دکتر مسعود کبیری، دکتر محمود مهر محمدی و محمدرضا پور دستمالچی بیان شد.

ایرانمهر به عنوان اسپانسر اولین سمینار تخصصی بهسازی آموزش و پرورش
نکته بسیار حائز اهمیت در این مراسم حضور آکادمی موسسه  زبان های خارجی ایرانمهر بود که افتخار میزبانی از این مراسم را داشت. موسسه زبان ایرانمهر با بیش از 20 سابقه مفتخر است که بیش از 24 شعبه در استان های تهران و البرز را دارا است. ایرانمهر در این سال ها تمام تلاش خود را بر آن داشته مسئولیت آموزشی خود را در حیطه زبان های خارجی به درستی ایفا کند. لذا حضور  آکادمی موسسه زبان های خارجی ایرانمهر در دهمین نشست تخصصی مدرسه کار آمد نقطه عطفی برای فضای آموزشی کشور است که در اختیار گذاشتن تجارب چندین ساله خود مسیر آموزشی را شکوفا کند.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 31 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید