IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
جلسه آموزشگاه زبان ایرانمهر و نماینده کالج زبان سیدنی پیرامون TESOL
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
5 آذر 1397

جلسه آموزشگاه زبان ایرانمهر و نماینده کالج زبان سیدنی پیرامون TESOL

آموزشگاه زبان ایرانمهر، روز سوم آذر ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت، میزبان سه تن از اعضای برجسته در زمینه آموزش زبان انگلیسی بود. این جلسه با حضور آقایان دکتر جیسون آنتونی هیلی، نویسنده، رئیس و مدرس برجسته کالج زبان سیدنی؛ دکتر اسکندری، رئیس مرکز ایران استرالیا و رئیس اتاق بازرگانی سیدنی؛ جناب آقای شاهمرادی، مدیر امور ایران؛ آقای جمالی پور، مدیر اجرایی آموزشگاه زبان ایرانمهر و چند تن از اعضای تیم های آموزش و دیجیتال مارکتینگ این موسسه برگزار شد.

طی مذاکرات انجام شده در این جلسه، هر دو طرف در جستجوی راه های مختلف برای ایجاد همکاری دو جانبه، بین آموزشگاه زبان ایرانمهر و کالج زبان سیدنی، در زمینه های مختلف برآمدند.

آقای آنتونی هیلی که نماینده TESOL Australia(مدرک آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان) هم هست، با ابراز خرسندی و آرزوی موفقیت برای تیم آموزشی ایرانمهر، نسبت به همکاری با این مجموعه آموزشی ابراز امیدواری کرد و گفت تمایل دارد هر نوع خدمتی را که برای زبان آموزان نیاز است، در اختیار این مجموعه قرار دهد. وی همچنین از تعداد زبان آموزان این موسسه ابراز شگفتی کرد و سریال آموزشی چندزبانه ایرانمهر را یکی از بهترین و موثرترین اقدامات این آموزشگاه زبان، حتی در سطح کیفی بین المللی، دانست و برای این مجموعه آینده ای روشن پیش بینی کرد.

یکی از مسائل مهم دیگر که در این جلسه مطرح شد، امکان برگزاری دوره های TESOL با اعطای مدرک بین المللی از دولت استرالیا بود که برای مذاکرات بیشتر و تصمیم گیری های نهایی به جلسات بعدی موکول شد.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. مزیم
    25 دی 1397
    پاسخ دادن

    سلام شما ttc را هم برگزار میکنید؟

    • آموزشگاه ایرانمهر
      25 دی 1397
      پاسخ دادن

      با سلام
      بله قطعا
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن دفتر مرکزی 84378 تماس حاصل نمایید .

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید