IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
بهترین آموزشگاه زبان در تهران و کرج
امتیاز کاربران: 5/5
نویسنده: ایرانمهر
16 مهر 1397

بهترین آموزشگاه زبان در تهران و کرج

وقتی موضوع بهترین آموزشگاه زبان در تهران یا کرج مطرح می‌شود، نام آموزشگاه زبان های خارجی ایرانمهر، با وجود 17 شعبه فعال در تهران و 3 شعبه در استان البرز، همواره در زمره موسسات برتر آموزش زبان انگلیسی و زبان‌های غیر انگلیسی قرار می گیرد. این آموزشگاه با بهره گیری از سه شعبه در استان البرز (شعب گوهردشت، گلهشر، و طالقانی) توانسته است تا به نیاز ساکنین محترم این استان به بهترین نحو ممکن پاسخ گوید. از دلایل برتری این موسسه نسبت به باقی موسسات می‌توان به کادر آموزش حرفه‌ای، تنوع کلاس‌های خصوصی، نیمه گروهی و گروهی، و فضای مناسب جهت نیل به مقاصد آموزشی اشاره کرد. همچنین، آموزشگاه ایرانمهر توانایی و امکانات برگزاری کلاس برای تمامی رده های سنی را داراست.

آموزشگاه زبان ایرانمهر با به کارگیری روش‌های به روز تدریس و متد‌های جدید انتقال مفاهیم زبانی به زبان آموز، و همینطور با همکاری مدرسین زبده در امر تدریس و مکالمه، توانسته است به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای یادگیری و تمرین مهارت مکالمه شناخته شود. آزمون‌ها و مراحل جذب و تربیت مدرس باعث شده است تا تیم مدرسین فعال در شعب 20 گانه ایرانمهر از توانایی آموزش و انتقال مفاهیم دستور زبانی (گرامر) و تقویت دایره لغت برخوردار باشند. در جهان گسترده آموزش زبان‌های خارجی در سطوح بین‌المللی، معلمین ایرانمهری با گذراندن دوره‌های آموزشی و تربیت مدرس در داخل و خارج از کشور، در زمره واجدین شرایط تدریس در بالاترین سطوح آموزشی هستند؛ این امر تنها با پشتکار و تلاش بی‌وقفه ایشان و با دستیابی به مدارک بین‌المللی آموزشی زبان محقق شده است. مشاهدات و آبزرویشن‌های مرتب ماهیانه توسط سوپروایزرین آموزشی باعث شده است تا اساتید ایرانمهری با به کارگیری به روزترین استانداردهای آموزش زبان، به کیفیت بسیار بالای تدریس دست یابند. شعبه‌های ایرانمهر از فضای بسیار مناسبی در قسمت‌های آموزشی و اداری برخوردار هستند، و از تجهیزات آموزشی برای همه رده های سنی بهره می‌گیرند. همچنین، آزمون‌های برگزار شده در انتهای هر ترم از بالاترین استاندارد لازم برخوردارند. مهارت‌های چهارگانه Speaking, Listening, Reading, Writing در همه کلاس‌های موسسه ایرانمهر به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. همچنین، کلاس‌های اختصاصی برای هرکدام از این مهارت‌ها وجود دارد و زبان آموزان می‌توانند با بهره گیری از این کلاس‌ها به صورت مجزا نسبت به تقویت مهارت‌های زبانی خود اقدام کنند.

کلاس‌ها در آموزشگاه زبان ایرانمهر با هزینه ای بسیار معقول و مناسب نسبت به مطالب ارائه شده در کلاس و در مقایسه با موسسات آموزشی دیگر برگزار می‌گردد. زبان آموزان می‌توانند با پرداخت هزینه ای معقول تر، از کلاس‌های متنوع و مناسب با سطح احتیاج خود استفاده کنند. مدارک صادر شده از این مرکز، قابل پیگیری، و در باقی موسسات کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید:سریال آموزشی آموزشگاه زبان ایرانمهر | قسمت 1


 

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان


دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 5 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید