IRANMEHR
آینده از آن توست
لوگو ایرانمهر
+
کتاب های درسی انگلیسی برای تمام سطوح – قسمت دوم
امتیاز کاربران: 4.5/5
نویسنده: ایرانمهر
24 دی 1397

کتاب های درسی انگلیسی برای تمام سطوح – قسمت دوم

در قسمت اول خواندیم کتاب های درسی انگلیسی باید جذاب و به روز باشند.

هر چیزی که نشان بدهد کتاب ها قدیمی و از رده خارج هستند به درد یادگیری زبان در عصر حاضر نمی خورند.

اگر متن کتاب خسته کننده باشد یا اصطلاحات و کلمات فنی زیادی داشته باشد که شما خیلی از آن ها را متوجه نشوید، یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری با شکست مواجه می شود و خیلی زود دلسرد می شوید و همه چیز را رها می کنید.

کتاب های درسی انگلیسی برای تمام سطوح

دوره های آموزش زبان انگلیسی

دوره های حضوری انگلیسی ایرانمهر
دوره حضوری  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره حضوری آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

در قسمت قبل پنج کتاب را به شما معرفی کردیم که برای سطح پایه یا مبتدی مناسب بودند و حتما اسم آن ها یادتان هست. در این قسمت کتاب هایی برای سطح متوسطه و پیشرفته در نظر گرفتیم که امیدواریم با توجه به نیازهایتان گزینه ای را انتخاب و یادگیری زبان انگلیسی را به تجربه ای عالی و لذت بخش برای خودتان تبدیل کنید.

“American English File: Level 4”

این کتاب از مجموعه “American English File” طیف وسیعی از موضوعات مثل نوشتن ایمیل، گفتار محاوره و درس هایی درباره نکات مختلف گرامری را پوشش می دهد.

هدف اصلی این کتاب تقویت مهارت های مکالمه در زبان آموز است و بخش بزرگی از کتاب به تمرین تلفظ پرداخته است. برای تحقق این هدف، کتاب «American English File» چارت صدای خودش را طراحی کرده که با تصاویر و الفبای آوایی، تلفظ درست هر صدا و کلمه را به شما آموزش می دهد.

وقتی این کتاب را بخرید، کتاب کاری با تمرین های مختلف و یک دی وی دی شامل فعالیت های ویدیویی هم در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین می توانید فایل های صوتی اضافه و محتوای تصویری آنلاین را هم دانلود و استفاده کنید.

“English  Unlimited: Intermediate Coursebook”

مجموعه کتاب های “English Unlimited” یکی دیگر از مجموعه کتاب های فوق العاده و جذاب برای آموزش زبان انگلیسی است که هدف آن تدریس مهارت های مکالمه است که روی موضوعات بین المللی و درس هایی از دنیای واقعی تمرکز دارد.

جدا از درس های اصلی، این کتاب ابزار و محتوای فرعی، استراتژی هایی برای یادگیری مستقل، مدرس واژگان ؟؟ و ایده هایی برای تقویت مهارت های مکالمه هم دارد.

حتی دی وی دی و پروفایل آنلاینی هم دارد که می توانید روند پیشرفتتان را در آنجا ثبت کنید. این روش راهی عالی برای این است که بتوانید به پشت سر نگاه کنید و ببینید چقدر راه آمده اید و مهارت های مکالمه تان پیش از این کتاب، در روند یادگیری و بعد از آن چه تغییری کرده است.

در ادامه با آموزشگاه زبان ایرانمهر همراه باشید!

“Insight:  Advanced”

مجموعه «Insight» محتوایی دارد که بسیار دقیق و با فکر انتخاب شده است تا مهارت گفتگو و مذاکره درباره فرهنگ و ادبیات انگلیسی را تقویت کند.

سطح پیشرفته این کتاب بیشتر مهارت های پیچیده زبان انگلیسی را پوشش می دهد و بنابراین شما می توانید در موقعیت ها و محیط های آکادمیک به بهترین شکل فعالیت داشته باشید. موضوعات این کتاب بسیار جذاب هستند و هر موضوعی از زبان تلویحی گرفته تا پیشوندهای رایج در کلمات علمی را پوشش می دهد.

همچنین می توانید درباره اقتصاد، علوم، هنر و فرهنگ های کشورهای انگلیسی زبان مطالبی بخوانید و همراه با آن ها، واژگان جدید و مرتبط با آن موضوع را هم یاد بگیرید.

این کتاب ده درس و هر درس بخشی مخصوص واژگان و مرور مطالب دارد که در انتهای هر درس آمده است و در انتهای کتاب هم گنجینه غنی از واژگان اضافه نگاشته شده است.

به همراه این کتاب می توانید کتاب کار، سی دی فایل های صوتی و ابزار تمرین آنلاین را هم تهیه کنید. می توانید این کتاب ها را به طور مستقیم از وبسایت انتشارات دانشگاه آکسفورد خریداری کنید.

“High-Level  Everyday English”

کتاب “High-Level Everyday English” کتاب بسیار مفیدی است که هدف آن کمک به زبان آموزان سطح پیشرفته است که هنوز با مباحثی مثل واژگان سخت انگلیسی، اصطلاحات و عبارات درگیر هستند.

کتاب درسی این مجموعه به طور خاص برای کسانی نوشته شده است که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت خود آموز یاد بگیرند و برای طیف وسیعی از زبان آموزان شامل کسانی که در کسب و کار مشغول هستند، ترجمه یا تدریس می کنند، کسانی که در دانشگاه مشغول تحصیل هستند یا کسانی که می خواهند به دلایل شخصی زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرند، مناسب است.

این کتاب از مثال هایی در دنیای واقعی استفاده می کند و دیالوگ هایی دارد که واژگان سخت و پیشرفته را به زبان آموزان آموزش می دهد و شامل تمرین های زیادی برای خودآزمایی در روند یادگیری است.

با خرید این کتاب یک سی دی حاوی فایل های صوتی هم در اختیارتان قرار می گیرد.

کتاب های درسی انگلیسی برای تمام سطوح

سه کتاب برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی

“Oxford English  Grammar Course”

مجموعه “Oxford English Grammar Course” شامل سه جلد است که در سه سطح پایه، متوسطه و پیشرفته تالیف و نگارش شده است.

این کتاب ها، آموزش گرامر برای مکالمه، نگارش و خواندن را پوشش می دهند. هر مبحث شامل توضیحات کوتاه به همراه تعداد زیادی مثال از دنیای واقعی و پر از تصاویر واقعی و کارتونی برای کمک به زبان آموزان بصری است.

این مجموعه دستورالعملی برای مدرسان دارد که قابل دانلود است و از آنجایی که ایده های فراوانی برای فعالیت های تمرینی اضافه دارد، برای کسانی مناسب است که می خواهند خودشان زبان انگلیسی و گرامر را یاد بگیرند.

علاوه بر دانش گرامر، می توانید سی دی های این مجموعه را هم تهیه کنید که برای تمرین تلفظ، لحن و استرس کلمات و جملات به زبان انگلیسی هم مفید است. بعضی از موضوعاتی که در این سی دی ها گنجانده شده اند، تمایز بین سوالات و اظهارات یا تمرین با روش backchaining (تکه تکه کردن کلمات دشوار و تکرار آن ها) است.

“Clear Grammar”

مجموعه “Clear Grammar” مجموعه ای متشکل از چهار جلد است که توسط انتشارات دانشگاه میشیگان (University of Michigan) چاپ شده است.

هدف این مجموعه تدریس گرامر و در عین حال تمرکز روی کاربرد واژگان و نگارش، مهارت های مکالمه و خواندن است.

این کتاب ها از چارت ها، تمرین های کوتاه و مینی درس ها استفاده می کنند تا نکات گرامری را آموزش بدهند و این مباحث را به تمام جنبه های روان صحبت کردن به زبان انگلیسی ربط بدهند.

علاوه بر این، کتاب ها وبسایت هایی هم دارند که برای فعالیت های تمرینی اضافی در نظر گرفته شده اند و قسمت هایی در کتاب ها وجود دارد که می توانید امتیازهای خودتان در تمرین های آنلاین را در آنجا یادداشت و ذخیره کنید. این فعالیت ها و تمرین ها برای کمک به رصد روند پیشرفت شما و تضمین این است که هر درس را به طور کامل یاد گرفته باشید.

“ESL Grammar”

کتاب “ESL Grammar” مخصوص زبان آموزان سطح بالاتر از متوسطه است. این کتاب با درس هایی با سطح متوسط شروع می شود و با دروس پیچیده و پیشرفته تمام می شود.

این کتاب با هدف ارائه درس های کوتاه و ساده درباره گرامر طراحی شده است و بعد از هر درس تمرین هایی دارد که می توانید از طریق تکرار و تمرین مطالب را یاد بگیرید.

در تمام کتاب، نکات تست زنی و تکنیک هایی وجود دارد که برای کمک به کسانی طراحی شده است که برای آزمون های ESL مثل TOEFL آماده می شوند.

دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آنلاین انگلیسی ایرانمهر
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره آنلاین آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

دو کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی تجارت و کسب  و کار

“New  International Business English”

کتاب “New International Business English” برای زبان آموزان سطح بالاتر از متوسطه طراحی شده است که می خواهند در محل کار از زبان انگلیسی استفاده کنند.

این کتاب درسی از 15 واحد تشکیل شده است که تسک های تجاری دنیای واقعی مثل استفاده از زبان انگلیسی در مکالمات تلفنی، نوشتن گزارش، ملاقات های تجاری و غیره را پوشش می دهد. همچنین می توانید واژگان و عبارات خاص در حوزه هایی مثل بازاریابی، تجارت و فروش را یاد بگیرید.

“ESL Business  English”

کتاب “ESL Business English” نوشته «لوکاس برنز»، مدرس انگلیسی کسب و کار در سراسر جهان است.

کتاب او طیف وسیعی از موضوعات مهم در زمینه کسب و کار و تجارت از جمله نگارش نامه های غیررسمی، فرستادن ایمیل، صحبت کردن با تلفن و سخنرانی کردن را پوشش می دهد. این کتاب شامل واژگان برای مباحث پولی و بانکی، بازاریابی، ساختار شرکت ها و غیره را در بر می گیرد.

این کتاب به خوبی سازماندهی و مباحث آن از سخت به آسان مرتب شده است. خرید این کتاب گزینه ای مقرون به صرفه است که می توانید برای یادگیری انگلیسی کسب و کار و تجارت از آن استفاده کنید.

کتاب های درسی انگلیسی برای تمام سطوح

کتابی برای انگلیسی آکادمیک (دانشگاهی)

“Cambridge  Academic English”

مجموعه کتاب های “Cambridge Academic English” در سه جلد و برای زبان آموزان متوسطه و پیشرفته تالیف شده است که هر کدام از قبلی سخت تر است. مخاطب هدف این کتاب ها دانشجویان دانشگاه و کسانی هستند که دوره های آکادمیک زبان را می گذرانند. این کتاب ها طیف وسیعی از موضوعات در رشته های مختلف را پوشش می دهند.

این کتاب محتوای صوتی و تصویری هم دارد و شامل سخنرانی ها، سمینارها و مصاحبه های دانشجویان از دانشگاه کمبریج است.

موضوعات این کتاب شامل تمرین های شنیدن، مهارت های مذاکره و یادداشت برداری به زبان انگلیسی است و نکات آموزشی زیادی برای مطالعه دروس هم وجود دارد که در این راه به شما کمک کند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این کتاب ها این است که هر درس کاملا مستقل است و موضوع جداگانه ای دارد، به همین دلیل می توانید هر درسی را که می خواهید مطالعه کنید و درس ها به موضوعات قبل یا بعد خود ارتباطی ندارند.

حالا که ایده های فوق العاده ای برای کتاب های درسی انگلیسی دارید، وقت آن رسیده مطالعه و یادگیری را شروع کنید!


بیشتر بخوانید: کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی برای تمام سطوح – قسمت اول

بیشتر بخوانید: کتاب های آموزشی Family and Friends


دوره های خصوصی آموزش زبان انگلیسی

دوره های خصوصی انگلیسی ایرانمهر
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای بزرگسالان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره خصوصی آنلاین آموزش خصوصی آنلاین انگلیسی برای بزرگسالان

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.5 از 5 از 6 رای

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

برای مشاوره رایگان کلیک کنید